Så det gave tid :)
Fra : Moller

Dato : 29-04-04 21:40

Jaaaaa... så kom det http://dfmc.dk/gallery.asp?gid=612

Og, nej det er ikke knaster, eller andet til at få flere heste... men et
nyt styr :) og bare den lille tur hjem fra Lyngby gav et kanon indtryk af
det, dam den er blevet meget sjovere at køre på.

Nu sider jeg bare og tænker på hvor dumt det er at ha monteret det dagen
inden den store politi indsats mod køreglade mennesker går i gang ;)

Lars Molnit

Fra : Armand

Dato : 01-05-04 08:49

Moller <news@molnit.com> skrev i en news:c6rp64$4i7$1@abbeden.bunk.cc...
> [...]
>
> Nu sider jeg bare og tænker på hvor dumt det er at ha monteret det dagen
> inden den store politi indsats mod køreglade mennesker går i gang ;)

Hæ!
Lidt som hende hønen jeg kender, som lod sig og sin ZX6 provokere af det
markante antal af eksotiske sportsvogne der var på motorvejen en dag hun
skulle fra Odense til Kolding: Betjenten der skrev bøden ud (og den var ikke
lille) spurgte om hun da ikke havde læst i dagspressen om dette hersens
cannonball-løb, som var årsagen til at han og hans kolleger stod på snart
hver en motorvejsbro og målte

--
Armand.