udluftning igen
Fra : Ukendt

Dato : 29-04-04 13:42

Hej kloge unge mennesker

Jeg er ved at udlufte bremser på goldwingen og sidevognen altså bagbremsen
som aktiverer begge
men efter at have udluftet dem (syns ikk der kommer mere luft) kan jeg godt
trykke på bremsen et par gange så den bliver forholdsvis "hård" og bremser
men når den så har stået et halv minut er bremseefekten helt væk (den går
helt i bund faktisk uden efekt) hvad dælen erder galt ?? ?
der kommer ikke vædske ud nogen steder

Brian

Fra : p.jarnbak

Dato : 29-04-04 14:59

"brian jensen" <b.zsnabelaoncable.dk> wrote in message
> [...]
> men når den så har stået et halv minut er bremseefekten helt væk (den går
> helt i bund faktisk uden efekt) hvad dælen erder galt ?? ?

Kan være din hovedcylinder der trænger til et rep kit. Det er ikke unormalt
at pakningen på stemplet går i stykker når man udlufter,da man trykker
stemplet
helt i bund og der ved bruger et stykke af cylinderen der kan have noget
rust.
Det er beds.at at udlufte med pumpe/suger der kan købes for små penge.
Hej Palle.

Fra : Kasperkk

Dato : 30-04-04 07:03

> [...]
> rust.
> Det er beds.at at udlufte med pumpe/suger der kan købes for små penge.

Eller pumpe bremse i små "etapper" istedet for at bunde den helt ud når der
skal sættes tryk på!