tur inden vi kører til skovsøen?
Fra : S.G

Dato : 29-04-04 10:07

Vi kunne mødes klokken 18 ved Føtex på vesterbro og trille en lille tur
inden vi daffre ned til skovsøen?

Nogen der er friske så skriv lige

Fra : Jon & Ann-Rikka

Dato : 29-04-04 11:13

">
> Nogen der er friske så skriv lige
xxxxxxxxxxxxx..

Når du siger trille.. er det så trille hurtigt eller kan alle følge med ????

--
MVH
Procesteknolog/ Proces-engineer, Novo Nordisk A/S, Bagsværd

Fra : S.G

Dato : 29-04-04 11:21

> Når du siger trille.. er det så trille hurtigt eller kan alle følge med
????

Vi triller (så alle kan følge med) en tur udenfor Odense gennem en skov og
på nogle lækre småveje. Det er en fed tur i flotte naturomgivelser, og vejen
gør at det bliver indenfor fartgrænserne :)

Fra : Jon & Ann-Rikka

Dato : 29-04-04 11:31

"Jeg ved senere om jeg er frisk, men tror i hvert fald at jeg er ved
skovsøen om ikke andet, med kæreste og kammie på Bandit 600..

Fra : S.G

Dato : 29-04-04 11:45

bare smid en post herinde om du kommer :)
gider ikke vente ved føtex hvis der ikke kommer nogle
:D

Fra : Freddy Lang

Dato : 29-04-04 11:52

S.G wrote:
> Vi kunne mødes klokken 18 ved Føtex på vesterbro og trille en lille
> tur inden vi daffre ned til skovsøen?
>
> Nogen der er friske så skriv lige

Hvis jeg kan få afsat droschen, og låne min brors cykel, kan det være, jeg
dukker op.

--
Freddy Lang
Suzuki SV 650 S-K1

Fra : Kasperkk

Dato : 29-04-04 13:08

> Vi kunne mødes klokken 18 ved Føtex på vesterbro og trille en lille tur
> inden vi daffre ned til skovsøen?
>
> Nogen der er friske så skriv lige

Hejsa
Kan desværre ikke, men vi ses ved skovsøen senere

BTW: Jeg fik pap i går og jeg har allerede fået en bøde på 1000,-

Kasperkk
GS500E

Fra : Jake

Dato : 29-04-04 13:11

Kasperkk wrote:

> Hejsa
> Kan desværre ikke, men vi ses ved skovsøen senere
>
> BTW: Jeg fik pap i går og jeg har allerede fået en bøde på 1000,-

tillykke og ikke så meget tillykke hvordan præsterede du det??

/Jake

Fra : Kasperkk

Dato : 29-04-04 15:10

> tillykke og ikke så meget tillykke hvordan præsterede du det??

Kom kørende på middelfart ved ved Odense. Stor dejlig dobbelsporet vej.
Man må køre 70 km/t og jeg blev målt til 92km/t...
Sådan er det bare Men egentlig underligt. Jeg har kørt bil 2,5 år med
samme kørselsmønster uden at få en eneste bøde!

Kasperkk
GS500E

Fra : Jake

Dato : 29-04-04 15:21

Kasperkk wrote:
> Kom kørende på middelfart

Nå jeg troede du kørte på MC

Mener du ikke Middelfartvej

Det var da surt

/Jake

Fra : S.G

Dato : 29-04-04 13:19

vi ses ved skovsøen senere

> BTW: Jeg fik pap i går og jeg har allerede fået en bøde på 1000,-

Hvordan?

Jeg har endnu ikke ået nogle bøder på mc :)
7-9-13

Fra : Kasperkk

Dato : 29-04-04 15:13

> Hvordan?
Ganske enkelt GI' GAS! ej det gas

Ude på middelfart vej på vej ind mod odense. Den er 4 sporet og højrehånden
løb af med mig... Blev mål til 92 hvor man må køre 70. Han slog 3 fra så vi
endte på 89km/t.
Det er var jo fint nok, så jeg smilede og ønskede dem fortsat god dag og
smuttede videre. De var egentlig flinke nok....ingen problemer der

Kasperkk
GS500

Fra : Torben Scheel

Dato : 29-04-04 14:39

"Kasperkk" <Kasperkk_nielsen@hotmailxxx.com> wrote in message
> BTW: Jeg fik pap i går og jeg har allerede fået en bøde på 1000,-

Tjah - se positivt på det - nu har du lært at køre forsigtigt, i det mindste
indtil du har overskud nok til også at holde øje med dét

vh
Torben

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 29-04-04 13:47

"Kasperkk" <Kasperkk_nielsen@hotmailxxx.com> writes:

> BTW: Jeg fik pap i går og jeg har allerede fået en bøde på 1000,-

Heh, dyre lærepenge. Men det var da heldigt at det ikke var blevet
fredag...

--
Mikkel | Compared to system administration,
motortosse.dk | being cursed forever is a step up.

Fra : Knud Dam

Dato : 29-04-04 15:43

"S.G" <dillah@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse
> Vi kunne mødes klokken 18 ved Føtex på vesterbro og trille en lille tur
> inden vi daffre ned til skovsøen?
>
> Nogen der er friske så skriv lige

OK !

Jeg vil meget gerne trille tur.

Mødes vi bare på parkeringspladsen ?

; - )

KD Bandit 600 S

Fra : S.G

Dato : 29-04-04 16:03

ja ovre i hjørnet lige ud mod krydset til bruun larsen.

Fra : S.G

Dato : 29-04-04 16:01

Jeg er på parkeringspladsen 17.55
Så ses vi bare der :) såfremt der kommer nogen :)