Nye billeder på www.vrag.dk
Fra : Allan Jensen

Dato : 01-04-04 12:15

Jeg har skrevet lidt ny tekst hist og her, samt tilføjet nye foto af :
Ernst, August Leonhardt og Bonita på www.vrag.dk

mvh. Allan

Fra : Nic

Dato : 01-04-04 12:27

> Ernst, August Leonhardt og Bonita på www.vrag.dk

Og forsiden er et billede af en ting i har taget med op fra et?

Fra : Allan Jensen

Dato : 01-04-04 18:22

....nu er det lidt svært for mig at vide hvad du mener og om det skal forstås
som et spørgsmål.

Det hedder: på forsiden er et billede af en ting ( tingen er en klokke, men
det burde jeg måske have skrevet ),
og ikke: forsiden er et billede, - for forsiden er både tekst og billede.

Jeg kan tilføje at det er mig selv der har taget den op, først når de er
meget større er vi flere om det.

Og så kommer vi til det som måske er et spørgsmål (?), næste gang du piller
ved farmands computer, så bed ham hjælpe dig med at formulere det vil af med

mvh. Allan

Fra : Søren Arnvig

Dato : 01-04-04 18:38

"Allan Jensen" <alj@vrag.dk> wrote in message
> [...]
vil af med

"så bed ham hjælpe dig med at formulere det vil af med"

ROFLMAO

Søren Arnvig

Fra : Allan Jensen

Dato : 01-04-04 18:46

....der må være en fejl i mit tastatur, det er ikke første gang et ord væk

mvh. Allan

Fra : Nic

Dato : 02-04-04 00:03

> ...nu er det lidt svært for mig at vide hvad du mener og om det skal
forstås
> som et spørgsmål.
Ja?

> Det hedder: på forsiden er et billede af en ting ( tingen er en klokke, men
> det burde jeg måske have skrevet ),
Ja, havde nok hjulpet . . . . . . . .

> og ikke: forsiden er et billede, - for forsiden er både tekst og billede.
Ja, du har været dygtig.

> Jeg kan tilføje at det er mig selv der har taget den op, først når de er
> meget større er vi flere om det.
Aha. Tyveri?

> Og så kommer vi til det som måske er et spørgsmål (?), næste gang du piller
> ved farmands computer, så bed ham hjælpe dig med at formulere det vil af
med

Farmands? Skal vi sammenligne?`Nu har jeg arbejde prof. med IT i 15 år, så
skal vi ikke lige klappe hesten?

Nej du, hvad siger din samvittighed?

Smartass.

Fra : C-3PO

Dato : 02-04-04 08:49

> Farmands? Skal vi sammenligne?`Nu har jeg arbejde prof. med IT i 15 år, så
> skal vi ikke lige klappe hesten?

Det er folk som dig der bringer vores branche i dårligt lys.

Så du bedes venligst stoppe med at skrive flere dårlige indlæg.
Eller skifte dit bruger navn ud med et andet, så folk ikke genkender dig.

Søren Ravn
Sysadmin

Fra : Allan Jensen

Dato : 02-04-04 09:39

......min samvittighed er ren som nyfalden sne ( selvom jeg heller ikke aner,
hvad du mener med det spørgsmål ), 15 år med IT har ikke givet dig særlige
evner mht. at formulere sig, hvad er det egentlig du mener ?

Og hvorfor skulle det blive til tyveri, fordi man er flere om at bjærge en
klokke ? Måske er du ligeså "velorienteret" om vragloven, som med hvordan
man stiller et præcist spørgsmål og at du derfor ikke ved at det er lovligt
når man har farvandsvæsenets, eller ejerens tilladelse.

Fra : Søren Reinke

Dato : 01-04-04 14:40

> Jeg har skrevet lidt ny tekst hist og her, samt tilføjet nye foto af :
> Ernst, August Leonhardt og Bonita på www.vrag.dk

Hvis siden så virkede i FireFox og lignende ikke IE browsere ville den
sikkert være spændende at besøge.

Hilsen Søren

Fra : Troels F. Smit

Dato : 03-04-04 23:08

On 2004-04-01, Søren Reinke <disky@disky-design.ihsyd.dk> wrote:

> "Allan Jensen" <alj@vrag.dk> wrote in message
>
> Hvis siden så virkede i FireFox og lignende ikke IE browsere ville den
> sikkert være spændende at besøge.

Du kan installere java virtual machine ved at lave et enkelt symbolsk link til dit mozilla/plugin/ directory. Men det hører vist til i en anden tråd.

--
Mvh.
Troels F. Smit

Fra : Marten Ølgaard

Dato : 01-04-04 15:21

På forsiden kan man læse "Hvis ikke man vil sætte tingene i stand, er det
bedre at lade dem ligge"

Hvorfor er det OK at plyndre et vrag bare fordi man sætter tingen i stand
???

/Marten

Fra : Søren Arnvig

Dato : 01-04-04 16:42

"Marten Ølgaard" <trash@comonto.dk> wrote in message
> [...]
er det
> bedre at lade dem ligge"
>
> Hvorfor er det OK at plyndre et vrag bare fordi man sætter tingen i

Gider du lige definere "plyndre" i den her sammehæng,
bare så vi er enige om hvad vi snakker om ?

Søren Arnvig

Fra : Allan Jensen

Dato : 01-04-04 17:25

....ja nu kom Søren mig i forkøbet, men hvad er det egentlig du mener med
"plyndre", det fremgår af forsiden på min hjemmeside, at bjærgning af
genstande naturligvis skal ske i overensstemmelse med loven.

mvh. Allan

Fra : __vaDer

Dato : 02-04-04 09:00

Blot fordi det er i overensstemmelse med loven som du selv siger, er det
ikke ensbetydende med at det er rigtigt!

Fra : Allan Jensen

Dato : 02-04-04 09:46

.....nå, det er nok en rigtig filosof som prøver at belære mig, så var det
måske også det ham "Nic" mente ?

Mit ærinde med hjemmesiden - og med at opdatere den med nyt af og til - er
såmend at give andre dykkere et indblik i og historierne bag de vrag i
dykker på. Jeg tager da gerne debatten op, omkring bjærgning af genstande
fra vrag, men lige nu er jeg på vej på ferie så det må blive en anden gang.

mvh. Allan

Fra : Marten Ølgaard

Dato : 02-04-04 10:23

Fint nok.

Det vil nok også være en god ide at starte en ny tråd til det.

/Marten

Fra : __vaDer

Dato : 02-04-04 11:57

Ved ikke hvad nic mente, og det interessere mig sådan set hellere ikke.
Jeg kom blot med en kommentar! Der hentydede til, at blot fordi noget er
lovligt,
er det ikke ensbetydende med at det er rigtigt. Er skam ikke ude på er belær
dig, ville
mene du var voksen nok til at selv finde ud af det. Men efter den filosof
kommentar, er
jeg dog kommet i tvivl.

God ferie.

Fra : ahp

Dato : 02-04-04 12:57

>On Fri, 2 Apr 2004 09:59:30 +0200, "__vaDer" <Ønsker@ikke.spam> wrote:
>Blot fordi det er i overensstemmelse med loven som du selv siger, er det
>ikke ensbetydende med at det er rigtigt!

Hvis det er en generel holdning til lovgivningen er der ganske gode
perspektiver i din konklusion

Men hvis vi holder os til tråden, hvordan afgør man hvad der er "det
rigtige", hvis ikke det er lovgivningen?.

Mvh
ahp

Fra : K.L.Rasmussen

Dato : 05-04-04 18:49

Hej Allan

Jeg har læst næsten alt på din siden og jeg kan kun sige at det er den bæste
vrag side der er på dansk pt.
Jeg har det lidt blandet med at tage ting med op fra vrag, men sådan som
du/i gør det må være den absolut bæste måde . Stor respekt for dit arbejde
med at sætte alle de flotte efekter istand , hvis alle bare ville gøre så
meget ud af det de finder ville jeg sku være glad. :)
Håber en dag at kunne komme til at høre dig fortælle noget om alle de vrag
du har besøgt , så sig endelig til hvis du kommer til nordjylland med et
lille fordrag... :)

Mvh
K.L.Rasmussen

Fra : Henrik Manley

Dato : 05-04-04 20:21

> Håber en dag at kunne komme til at høre dig fortælle noget om alle de
vrag
> du har besøgt , så sig endelig til hvis du kommer til nordjylland med et
> lille fordrag... :)

Det skal du passe på med han kan snakke i flere dage..........

--
Henrik Manley
m@nley.dk, http://bends.dk