DYK I DAG....
Fra : henrik_h_jensen@hotm~

Dato : 30-03-04 11:43

Ved ikke lige om jeg fik gjort det rigtigt 1. gang...

Er der nogle der kan være så spontane, at de kan være i Rødvig Havn
kl. 17.15, til et dyk på VAPPER?

Vi er 2 dykkere der mangler et par mand, da vi ikke er meget for
solodykning. Vi dykker fra en 7 m. RIB og sejlturen tager ca. 25 min.
Regn med ca. 150,-/pers.

Skriv en mail til mig på henrik_h_jensen@hotmail.com, så ringer jeg
til jer.

Med venlig hilsen

Henrik Jensen

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 30-03-04 12:15

<henrik_h_jensen@hotmail.com> wrote in message
> Ved ikke lige om jeg fik gjort det rigtigt 1. gang...
>
> Er der nogle der kan være så spontane, at de kan være i Rødvig Havn
> kl. 17.15, til et dyk på VAPPER?

Sidder i Ålborg... ØV ØV....

Thore

Fra : Henning

Dato : 30-03-04 12:33

On Tue, 30 Mar 2004 13:15:02 +0200, "SmaRTrxxv"
<thore_@tadettevækget2net.dk> wrote:

><henrik_h_jensen@hotmail.com> wrote in message

>Sidder i Ålborg... ØV ØV....

Kører du stærkt NU kan du nok lige nå det

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 30-03-04 12:36

"Henning" <nomail@all.invalid> wrote in message

> Kører du stærkt NU kan du nok lige nå det

Jeg kunne også godt ankomme i god tid.... Min MC går ca 270 km/t på toppen..
meeeen...

Thore

Fra : Nic

Dato : 30-03-04 16:54

> Jeg kunne også godt ankomme i god tid.... Min MC går ca 270 km/t på
toppen..
> meeeen...

Ikke fedt at dykke med 4 dele