Klub-blade på nettet
Fra : Niels

Dato : 25-03-04 00:34

Hejsa, vi snakkede i klubben om klubblade på nettet, og hvor mange
findes der egentlig, som er direkte tilgængelige for alle.
Det er der selvfølgelig ikke nogen der lige kan svare på, men er der
nogen der har nogle links til on-line klub-blade?

Mvh. Niels
Frømandsklubben Blop

Der stadig kun har papirudgaven af bladet

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 25-03-04 02:26

"Niels" <niels.Supermand.jensen@bpanet.ikke.dk> skrev i en meddelelse
> Det er der selvfølgelig ikke nogen der lige kan svare på, men er der
> nogen der har nogle links til on-line klub-blade?

www.koebenhavnssportsdykkerklub.dk

som overvejer at skrotte papirudgaven.

Fra : Allan

Dato : 25-03-04 07:55

> Det er der selvfølgelig ikke nogen der lige kan svare på, men er der
> nogen der har nogle links til on-line klub-blade?

Vedbæk sportsdykkerklub:
http://www.vskdyk.dk (klik på set og sket)
http://www.vskdyk.dk/udvalg/redaktion/driv.pdf
(pdf filen skal printes ud på dobbeltsidet og samles før at siderne kommer i
en fornuftig rækkefølge).

/Allan

Fra : Henrik Manley

Dato : 25-03-04 08:05

Havbasserne har haft en netudgave siden 1995 og i 2000 gik vi væk fra papir
udgaven.

http://www.havbasserne.dk/ ->HavbasseNyt

--
Henrik Manley
m@nley.dk http://bends.dk

Fra : Søren

Dato : 25-03-04 12:09

Rødovre Sportsdykker Klub har en netudgave i PDF format

http://www.dykkerklub.dk/RSK/index.htm

Vi trykker også stadig bladet

M.v.h. Søren

Fra : Søren Reinke

Dato : 25-03-04 13:10

Bluehorizons Xray Magazine findes udelukkende online i en stor PDF udgave.

Det kan ses her:
http://www.bluehorizons.dk/xray_new.html

--
Best regards
Søren Reinke

Fra : Dag Deberitz

Dato : 25-03-04 20:51

"Søren" <spam@spam.dk> wrote in message
> Rødovre Sportsdykker Klub har en netudgave i PDF format

> [...]

Her findes Tjøme og Nøtterøy Dykkeklubb i Vestfold Norge sitt blad "Blekka"
i .pdf-formad:
http://www.lokalsport.com/tndk. Sidste # er # 80.

leder i Tjøme og Nøtterøy Dykkeklubb
http://www.lokalsport.com/tndk
Dag Deberitz
d-deberDELETE@online.no
Stavern - "Nårvei"

Dykk-o-fon: 922 35777
Besøk mine fotoalbum med dykking og annet:
http://community.webshots.com/user/busdiver_/
\!/
(@ @)
----oOO-(_)-OOo------------OOOO0000oooo...._([;]@-[=<
Alle evt. vedlegg samt mailstammen er virussjekket
med siste oppdatering av Trend MicroTm
PC-cillinTm Internet Security11(www.antivirus.com)

Fra : Palle Madsen

Dato : 25-03-04 13:29

Niels wrote:

> Det er der selvfølgelig ikke nogen der lige kan svare på, men er der
> nogen der har nogle links til on-line klub-blade?

De sidste par årgange af UnderWater - Narhvalens klubblad kan findes på
www.narhvalen.dk
Tryk på "Klubbladet" lidt nede i venste side.

Det ligger som PDF filer der skal printes dobbelsidet og samles for at
det hænger rigtigt sammen.

Palle

--
"There exist only 10 kinds of people: the ones that know about
binary numbers, and the ones that dont."

Fra : Bo Poulsen

Dato : 25-03-04 22:47

Hej Niels

Vi er i Søhesten i Hillerød kun lige begyndt at udgive vores klub blad på
nettet. Men det kommer stadig i den gode gamle papir udgave.

Du kan se den her www.seahorse.dk

M.v.h

Bo Poulsen

Fra : Ole Martin Pedersen

Dato : 25-03-04 22:46

Niels wrote:
> Det er der selvfølgelig ikke nogen der lige kan svare på, men er der
> nogen der har nogle links til on-line klub-blade?

Bulla - Norges beste dykkeblad! ;)

http://www.stud.ntnu.no/groups/dg/htdocs/bulla

Brukernavn/passord i påloggingsboksen.
Sjekk supermodellen på forsida i siste utgave... :)

--
Ole Martin Pedersen

Fra : Niels

Dato : 01-04-04 09:20

Ole Martin Pedersen wrote:

> Bulla - Norges beste dykkeblad! ;)
>
> http://www.stud.ntnu.no/groups/dg/htdocs/bulla
>
> Brukernavn/passord i påloggingsboksen.
> Sjekk supermodellen på forsida i siste utgave... :)

Hvor kan man se forsida på siste utgave? (på nettet.)

Mvh. Niels

Fra : Henrik Mortensen

Dato : 28-03-04 07:26

> [...]
>
> Mvh. Niels
> Frømandsklubben Blop
>
> Der stadig kun har papirudgaven af bladet

http://www.loekkensportsdykkerklub.dk/

Findes under klubblad

Fra : Niels

Dato : 01-04-04 09:22

Niels wrote:

> [...]
>
> Mvh. Niels
> Frømandsklubben Blop
>
> Der stadig kun har papirudgaven af bladet

Tak til alle der er kommet med links. Men jeg kan se at jeg var for
optimistisk med hensyn til antallet.

Mvh. Niels