baja diving & service spørgsmål
Fra : Thomas Kristensen

Dato : 24-03-04 22:25

Hej NG.

Er der nogen der har erfaring med dette dykkercenter på baja
california.
Vi skal til baja california til juni, nærmere bestemt omkring La Paz
og har flere steder læst om baja diving & service.

Derfor ville vi booke en liveaboard til vores ankomst, men dette
kræver fuld forudbetaling.
Jeg ville derfor høre om der er nogen der har erfaringer med dette
center, nærmere bestemt om der er nogen der har erfaringer som skulle
give anledning til bekymring omkring forudbetalingen.
Det er jo ikke meget sikkerhed man har for sine penge i et mexikansk
dykkercenter man ikke kender...

Mvh. Thomas Kristensen

Fra : Anders Frafjord

Dato : 25-03-04 13:15

"Thomas Kristensen" <thomaskkristensen@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> give anledning til bekymring omkring forudbetalingen.
> Det er jo ikke meget sikkerhed man har for sine penge i et mexikansk

Hei,

Jeg dykket med dette senteret i september 2001 (reiste fra Norge søndagen
etter terrorangrepet.....). Det var ikke nok dykkere til en liveaboard, så
det ble dagsturer istedetfor. Jeg kom i kontakt med et belgisk firma
(www.diveaway.com) som dealet videre med Baja diving & service. Jeg fikk
tilsendt en voucher som jeg fylte med opplysninger og fakset tilbake til
Diveaway, betalte med kredittkort. Hadde ikke noe problem med dette.

Dette var første dykketuren min i utlandet, og det første dykket innfridde
alle mine forventninger. Båt ut til La Reina (tror det er slik det staves),
for å dykke med Manta Ray. Aldri dykket med slike dyr før, så når sikten er
30-35 m, og dette store dyret kommer seilende mot deg: Kan det bli bedre?
Her hadde vi 2 dykk. Dagen etter tok vi til Los Islotes (Sea lion colony),
for å dykke med sjøløver. Vannvittig bra!!!

Som du sikkert har forstått var jeg veldig fornøyd med dykkinga. Kos dere!!

Hilsen

Anders Frafjord