2x10 byttes til 2x15
Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 23-03-04 13:26

Hejsa,

Det er gået op for mig at mine 2x10 ikke er nær nok og jeg skal derfor op og
have 2x15 og er derfor interesseret at bytte dem ud, måske ikke lige over,
jeg ved ikke hvad sådan et dobbelt 15 står i, men vi kan vel snakke om det.
Mine 2x10 er p.t. ikke renset men jeg har o-ringe osv. så det er bare et
spørgsmål om at jeg får det gjort.

mvh
Jonas

Fra : Peter Fjelsten

Dato : 23-03-04 18:14

Jonas Lüttichau skrev i Message-ID: <c3pajp$3tm$1@sunsite.dk>:

> [...]
> op og have 2x15 og er derfor interesseret at bytte dem ud, måske ikke
> lige over, jeg ved ikke hvad sådan et dobbelt 15 står i, men vi kan

(Ikke at jeg har noget at bytte med)

Hvis jeg var dig ville jeg gå efter enten...

2*12L: Perfekte til det meste (dybere) åbentvandsdykning: Pumper man dem
til 240 bar er der stort set samme gas i som i 2*15L 200 bar - med langt
tyndere profil og bedre længde.

....eller...

2*18L: Perfekte til huledykning - eller flere dybe dyk på samme sæt/top
off.

--
Peter Fjelsten (DIR-DK, EKPP) Om DIR <http://www.dir-dk.org/>
MSN "fjelsten@yahoo.com" Huledykning <http://www.ekpp.org/>