Billeder fra ydermolen i Århus ønskes
Fra : Peter Parker

Dato : 23-03-04 10:35

Hej

Jeg er ved at arrangere en dykkertur til ydermolen i Århus, men mangler
nogle inspirerende billeder.
Er der nogen der har et link til nogle billeder, eller evt kan maile mig
nogen?

Mvh

Spiderman

Fra : Jan Richardy

Dato : 23-03-04 15:11

"Peter Parker" <spider@web.com> skrev i en meddelelse
> Jeg er ved at arrangere en dykkertur til ydermolen i Århus, men mangler
> nogle inspirerende billeder.
> Er der nogen der har et link til nogle billeder, eller evt kan maile mig
> nogen?

Hvor inspirerende de er, ved jeg ikke. Men her er da et par stykker:
http://www.richardy.dk/foto/2/1.asp

--

Mvh. - JanR
"My full name is Bender Bending Rodriquez."

Fra : Peter Parker

Dato : 25-03-04 11:57

Takker