Dykning på bornholm i påsken.
Fra : Claus Grell Hansen

Dato : 22-03-04 08:19

Hej.

Nu ligger påsken lige om hjørnet, og som de andre år
(hvor vejret har tilladt det), dykkes der igennem på bornholm
i disse dage (8. - 11. april). Vi vil (som de andre år) gerne
inviterer andre til at deltage. Det vil hovedsageligt være tale
om vragdykning i dybten 35-60m. Har du/I lyst til at deltage
så drop en mail til c.hansen@acone.dk

Claus..

Fra : Claus Grell Hansen

Dato : 22-03-04 08:21

Ups.. glemte lige det vigtigste..
Det er selvfølgelig dykkerklubben Calypso
som inviterer...

Fra : Henrik

Dato : 22-03-04 08:31

"Claus Grell Hansen" <nospam@acone.dk> wrote in message
> Ups.. glemte lige det vigtigste..
> Det er selvfølgelig dykkerklubben Calypso
> som inviterer...

Det lyder fedt - skal man så bare aflevere billetten fra færgen, som I så
refunderer??

(Sorry, kunne ikke lade være )

/Henrik

Fra : Claus Grell Hansen

Dato : 22-03-04 09:30

Ja.. På somme måde som du får rejsen refunderet
når du tager til Røde Havet...

Og SÅ dyrt er det heller ikke... Og så tager det kun 3 timer..

Fra : Jens Olsen

Dato : 22-03-04 11:17

"Claus Grell Hansen" <nospam@acone.dk> wrote in message news:<f1dt$49DEHA.4636@gud.bends.dk>...
> [...]
> inviterer andre til at deltage. Det vil hovedsageligt være tale
> om vragdykning i dybten 35-60m. Har du/I lyst til at deltage

Jeg synes at det er et fint initiativ, og jeg tror egentligt godt at
vi ville have planlagt vores klubpåsketur til Bornholm, hvis vi havde
vist at I havde gang i sådan et arrangement også i år. Nu bliver det
Lysekil istedet (og forhåbentlig Amasis).

Har I rent faktisk annonceret arrangementet før? Jeg synes ikke at jeg
har set noget hverken her på nyhedsgruppen i Sportsdykkeren eller
andre steder. Men det kan jo sagtens være mig der bare har været
uopmærksom. Uanset grunden er det i hvert tilfælde for sent at blive
opmærksom på arrangementet nu. Nu har alle vel efterhånden påsken
besat.

Hvis I gentager sucessen igen til næste år, må I meget gerne melde
tydeligt ud, så vi fanger beskeden tidligt. Jeg har en gang oplevet
sigten opkring Bornholm i påsken, og det var bestemt værd at opleve
igen. Bare ikke vejret bliver som i den forgangene weekend, for der
var det da vist kun til dyk i opalsøen.

Er det stadigvæk katamaranen der dykkes fra?

Jens Olsen
Københavns Dykker Club, kbhdyk.dk

Fra : Claus Grell Hansen

Dato : 22-03-04 12:08

Du har helt ret...
Vi er desværre meget sent ude..

Ja, katamaranen har fået en "overhaling" og er klar.
Som trøst kan jeg fortælle at vi planlægger på et Christians Ø-tur
som bliver en forlænget weekend. Men ellers er alle selvfølgelig velkommen
til at deltage i vores dykning hver weekend. Og mon ikke der bliver et
sommer-arrangement...

Og Rubinsøen var også et godt alternativ i den forgangende weekend.

Claus

Fra : ahp

Dato : 22-03-04 20:03

>Vi er desværre meget sent ude..

Ja, desværre.

>Som trøst kan jeg fortælle at vi planlægger på et Christians Ø-tur

Hvilke vrag dykker i på ved Chr.Ø?
Jeg formoder at det er i den lidt dybere ende.....

Mvh
Anders H. Poulsen

Fra : Claus Hansen

Dato : 23-03-04 16:39

Hej Anders,

Det er ikke mig som er den drivende kræft i
denne planlægning så jeg ved ikke helt hvad den
kommer til at stå på. (Jeg har stadig min første tur derovre tilgode)
Men jeg mener at vragene ligger på 50 meter og nedefter...
Jeg kan droppe en mail til dig når jeg ved noget mere..

Claus