Forsikringsstigning ÆV
Fra : Søren Christensen

Dato : 29-04-04 16:44

Fik lige et brev fra trekroner idag. Grundet at folk får tilkendt og
udbetalt væsentlig større erstatninger end tidligere er vi desværre nødt til
at hæve din bilforsikring fra 6300kr/årligt til 7900kr årligt.
Efter 2 år i eget navn er jeg nu endt dyrer, end da jeg startede med at have
forsikringe i eget navn.
Tror jeg skal lidt ud på markedet og snuse lidt.
Den melding om de større erstatninger fik jeg også sidst år...

Venligst

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 29-04-04 16:51

On Thu, 29 Apr 2004 17:44:23 +0200, "Søren Christensen"
<Soren_HelskovFjernmig@webspeed.dk> wrote:

>Den melding om de større erstatninger fik jeg også sidst år...

>--

Det ligger jo i sagens natur.

Det koster jo en 4-længet bondegård at genopbygge en moderne bil.

Der er airbags, seleforstrammere, bløde sikkerhedszoner og .....
fortsæt selv listen.

Det koster alt sammen manne pæng' - og der er kun forbrugerne til at
betale.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Deaster

Dato : 29-04-04 16:56

Folmer Rasmussen wrote:

> [...]
> fortsæt selv listen.
>
> Det koster alt sammen manne pæng' - og der er kun forbrugerne til at

Jeg tror faktisk der bliver ment person skade forsikrings udbetalinger.

Deaster
"War is God's way of teaching
Americans geography"