Skærme
Fijala 3554
fjernelse af klister fra hp skærm
Fra : RuneR

Dato : 29-04-04 09:11

Hejsa

Jeg har købt min en HP skærm, og midt på den sad et klistermærke, efter jeg
har pillet det af kan man se lidt klistermærke klister, det vil jeg gerne
have fjernet, men synes jeg har prøvet en tør klud og en klud med lidt vand.

Det vil ikke af, nogle idéer ?

--

MVH Rune Rohleder

Fra : Janner

Dato : 29-04-04 11:14

Pug 307 HDI
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=59
"RuneR" <ruro@get3net.dk> wrote in message
> [...]
> har pillet det af kan man se lidt klistermærke klister, det vil jeg gerne
> have fjernet, men synes jeg har prøvet en tør klud og en klud med lidt

Sprit eller lampe olie ....... alternativt prøv med en hår tører og varm
klistret forsigtigt op

Fra : Tommy

Dato : 01-05-04 11:57

"RuneR" <ruro@get3net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> har pillet det af kan man se lidt klistermærke klister, det vil jeg gerne
> have fjernet, men synes jeg har prøvet en tør klud og en klud med lidt

Propylalkohol 35% Til CTR Og TFT

Tommy

Fra : Jens Jensen

Dato : 01-05-04 15:35

Hvis det er en ny skærm, du har købt, synes jeg du skal bede HP om at komme
og gøre den i stand...