|
| hvilke muligheder har jeg i forbindelse me~ Fra : Kim Eichen |
Dato : 26-04-04 14:41 |
|
Hej gruppe
For et halvt år siden (30-10-03) indleverede jeg min forstærker til
reparation (uden for garanti). Efter knap 2 måneder fik jeg den efter
utallige opringninger tilbage igen, men desværre var fejlen ikke rettet
hvorfor jeg indleverede den igen. Herefter er jeg utallige gange blevet
lovet at nu var den færdig om et par dage, men den er stadig ikke klar. Da
jeg ringede i dag og talte med en anden end jeg plejer lod det til at
reparationen slet ikke eksisterer, da han ikke kunne finde ordrenummeret.
Mit spørgsmål er så: hvilke muligheder har jeg? det skal siges at jeg har
betalt temmelig mange tusinde kroner for forstærkeren, så jeg er meget
interesseret i at få den igen.
Det skal siges at da jeg hentede den første gang spurgte jeg om jeg ikke
kunne få lidt rabat når nu det havde taget så lang tid og fik at vide at det
kunne jeg godt, men så fik jeg ingen kvittering, det accepterede jeg og har
derfor ingen kvittering for det jeg allerede har betalt, men til gengæld har
jeg stadig den originale indleveringsseddel. Jeg fik ingen ny seddel, da jeg
indleverede den igen og antager at reparationen fortsætter på det første
ordrenummer. Jeg har på intet tidspunkt kvitteret for modtagelse, så de
derved kunne påstå at den er udleveret til mig.
Mvh Kim
| |
Kim Eichen (27-04-2004)
| Kommentar Fra : Kim Eichen |
Dato : 27-04-04 00:36 |
|
Hmm, hvorfor er der ingen, der har lyst til at kommentere min post?
| |
Jesper Bach (27-04-2004)
| Kommentar Fra : Jesper Bach |
Dato : 27-04-04 04:16 |
|
"Kim Eichen" <eichen@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
news:zj8jc.148991$jf4.7926956@news000.worldonline.dk...
> Hej gruppe
>
> For et halvt år siden (30-10-03) indleverede jeg min forstærker til
> reparation (uden for garanti). Efter knap 2 måneder fik jeg den efter
> utallige opringninger tilbage igen, men desværre var fejlen ikke rettet
> hvorfor jeg indleverede den igen. Herefter er jeg utallige gange blevet
> lovet at nu var den færdig om et par dage, men den er stadig ikke klar. Da
> jeg ringede i dag og talte med en anden end jeg plejer lod det til at
> reparationen slet ikke eksisterer, da han ikke kunne finde ordrenummeret.
Uden at kende til sagen, kunne have været der hvor jeg arbejder, serveren
har smidt ca. 300 reperationsordre ud ???
Nogle der er afsluttet og andre hvor tilbud er udsendt, vildt pinligt når
kunden ringer for at godkende et tilbud, og man så ikke kan finde noget som
helst bevis for at vi har afsendt et tilbud
>
> Mit spørgsmål er så: hvilke muligheder har jeg? det skal siges at jeg har
> betalt temmelig mange tusinde kroner for forstærkeren, så jeg er meget
> interesseret i at få den igen.
Ring og tal med værkstedchefen, ville jeg anbefale, han kan ud fra model og
mærke temmeligt sikkert regne ud hvem der arbejder med din forstærker, hav
gerne serienummer klar da der kan være lidt rod med ordre nummeret, nu da
den er inde for 2. gang på samme nummer (ok, så er det ikke det hvor jeg er,
tillader vi ALDRIG, giver seriøst rod i regnskabet)
>
> Det skal siges at da jeg hentede den første gang spurgte jeg om jeg ikke
> kunne få lidt rabat når nu det havde taget så lang tid og fik at vide at
det
> kunne jeg godt, men så fik jeg ingen kvittering, det accepterede jeg og
har
> derfor ingen kvittering for det jeg allerede har betalt, men til gengæld
har
> jeg stadig den originale indleveringsseddel. Jeg fik ingen ny seddel, da
jeg
> indleverede den igen og antager at reparationen fortsætter på det første
> ordrenummer. Jeg har på intet tidspunkt kvitteret for modtagelse, så de
> derved kunne påstå at den er udleveret til mig.
>
Jeg kan ikke se hvad du egentlig spørger efter.
Hvilke muligheder har du ?
1. prøv et andet værksted, hvis første valg ikke magter opgaven.
2. Acceptere at periodiske fejl kan være svære at rette og dermed forvente
at det tager tid. (går stærkt ud fra det er en periodisk fejl, siden den kom
hjem uden at fejlen var fundet)
Jesper
| |
Kim Eichen (27-04-2004)
| Kommentar Fra : Kim Eichen |
Dato : 27-04-04 08:18 |
|
"Jesper Bach" <jb@nejtaktil.spam> wrote in message
news:C6kjc.2$6d3.0@news.get2net.dk...
>
> "Kim Eichen" <eichen@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> news:zj8jc.148991$jf4.7926956@news000.worldonline.dk...
> > Hej gruppe
> >
> > For et halvt år siden (30-10-03) indleverede jeg min forstærker til
> > reparation (uden for garanti). Efter knap 2 måneder fik jeg den efter
> > utallige opringninger tilbage igen, men desværre var fejlen ikke rettet
> > hvorfor jeg indleverede den igen. Herefter er jeg utallige gange blevet
> > lovet at nu var den færdig om et par dage, men den er stadig ikke klar.
Da
> > jeg ringede i dag og talte med en anden end jeg plejer lod det til at
> > reparationen slet ikke eksisterer, da han ikke kunne finde
ordrenummeret.
>
> Uden at kende til sagen, kunne have været der hvor jeg arbejder, serveren
> har smidt ca. 300 reperationsordre ud ???
> Nogle der er afsluttet og andre hvor tilbud er udsendt, vildt pinligt når
> kunden ringer for at godkende et tilbud, og man så ikke kan finde noget
som
> helst bevis for at vi har afsendt et tilbud
Jeg tror ikke det er tilfældet. Vedkommende, som jeg har opfattelsen af er
chefen er udmærket klar over at den eksisterer.
> >
> > Mit spørgsmål er så: hvilke muligheder har jeg? det skal siges at jeg
har
> > betalt temmelig mange tusinde kroner for forstærkeren, så jeg er meget
> > interesseret i at få den igen.
>
> Ring og tal med værkstedchefen, ville jeg anbefale, han kan ud fra model
og
> mærke temmeligt sikkert regne ud hvem der arbejder med din forstærker, hav
> gerne serienummer klar da der kan være lidt rod med ordre nummeret, nu da
> den er inde for 2. gang på samme nummer (ok, så er det ikke det hvor jeg
er,
> tillader vi ALDRIG, giver seriøst rod i regnskabet)
Som sagt er værkstedschefen godt klar over at den eksisterer. Det var en
medarbejder jeg ikke har talt med før, der ikke kunne finde ordren.
> > Det skal siges at da jeg hentede den første gang spurgte jeg om jeg ikke
> > kunne få lidt rabat når nu det havde taget så lang tid og fik at vide at
> det
> > kunne jeg godt, men så fik jeg ingen kvittering, det accepterede jeg og
> har
> > derfor ingen kvittering for det jeg allerede har betalt, men til gengæld
> har
> > jeg stadig den originale indleveringsseddel. Jeg fik ingen ny seddel, da
> jeg
> > indleverede den igen og antager at reparationen fortsætter på det første
> > ordrenummer. Jeg har på intet tidspunkt kvitteret for modtagelse, så de
> > derved kunne påstå at den er udleveret til mig.
> >
>
> Jeg kan ikke se hvad du egentlig spørger efter.
> Hvilke muligheder har du ?
> 1. prøv et andet værksted, hvis første valg ikke magter opgaven.
Det er så en mulighed, men problemet i øjeblikket er i højere grad at jeg er
lidt i tvivl om jeg overhovedet får forstærkeren igen og hvis jeg gør
hvilken stand den så er i.
> 2. Acceptere at periodiske fejl kan være svære at rette og dermed forvente
> at det tager tid. (går stærkt ud fra det er en periodisk fejl, siden den
kom
> hjem uden at fejlen var fundet)
Det er ikke en periodisk fejl. Forstærkeren glemmer alle indstillinger så
snart man slukker for den.
| |
|
|