aflysning af retsmøde ny
Fra : ibber

Dato : 18-04-04 17:23

I forbindelse med en straffesag små 14 dage før
Konstaterer jeg netop nu (i fredags) at den advokat jeg havde, ikke har tid,
en anden advokat der var godt inde i min sag er holdt op i firmaet.
En trejde af firmaets advokater skal nu køre min sag, ham har jeg snakket
med en gang for et trekvarts års tid siden,og har ikke siden fået nogen
tilbage melding fra ham.
Jeg føler mig ikke helt tryk ved den situation der er dukket op.

Jeg har en sygemelding (i en måned) som advokatkontoret siger ikke er nok
tror nu bare de vil have sagen ud af verden.

Er det muligt med så kort varsel af få beskikket en ny advokat, hvorved
straffesagen selvfølgelig bliver udskudt et par måneder.

Fra : Peter G C

Dato : 19-04-04 18:56

"ibber" <12347@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse

[klip]

> Jeg føler mig ikke helt tryk ved den situation der er dukket op.

Nå..... så kontakt retten eller politiet og spørg om du kan få beskikket en
anden.

> Jeg har en sygemelding (i en måned) som advokatkontoret siger ikke er nok
> tror nu bare de vil have sagen ud af verden.

Er du reelt for syg til at gå i retten? Det lyder nemlig ikke sådan.

> Er det muligt med så kort varsel af få beskikket en ny advokat, hvorved
> straffesagen selvfølgelig bliver udskudt et par måneder.

Sagen bliver næppe udskudt pga dit advokatskifte.

/Peter

--
http://www.grauslund.com/