Jeg har nu modtaget endnu en rykker fra webhotelfirmaet Adactive og dermed
mener jeg det er på sin plads at advare andre mod dem.
Jeg har modtaget en faktura fra webhotelfirmaet Adactive, selvom jeg ophørte
som kunde hos selskabet 1/12 2003.
Regningen dækker perioden 1/3-31/5 2004 og det skal tillige bemærkes at jeg
ikke modtog nogen regning for 1/12 2003 - 1/3 2004, hvorfor jeg selvfølgelig
regnede med at alt var i orden.
Jeg fremsendte skriftligt opsigelse og jeg har en bekræftet opsigelse fra
denne dato som email fra firmaet. I opsigelsen bad jeg om at få tilsendt
bekræftelse pr. brev og rykkede for det gentagne gange. Jeg modtog endelig
en email 29/09-03, hvor jeg fik besked om at opsigelen var modtaget og min
konto var gjort op og at mit hotel blev lukket 1/12 2003.
Jeg to gange telefonisk forsøgt at få dem til at sende mig en bekræftelse
på, at de vedkender denne faktura er fejlagtig og er annulleret, samt at jeg
ikke vil modtage flere. Den person, jeg har talt telefonisk med erkender at
der er sket en fejl i bogholderiet, og lover mig at han vil snakke med
bogholderiet og sende en bekræftelse pr. email. Han påstår heller ikke
(endnu da), at jeg fortsat er kunde hos firmaet. Jeg har returneret regning
med brev om at jeg ikke er kunde hos dem mere og udskrift af email med
bekræftelsen herpå.
De bliver sikkert ved med at sende regninger. Skal jeg bare vente på at de
forsøger med inkasso og så gøre indsigelse?
Jeg har vedlagt mails vedr. opsigelse herunder.
--------------
Hej Bo
Det hele skulle være I orden og dit hotel villøbe frem til og med
November måned. Dvs. Det bliver lukket natten til den 1. december eller
når domænet bliver flyttet. Hvis du ønsker at hotellet skal lukkes før
så skal du give besked om dette.
Med venlig hilsen
Michael Lykke
Adactive
-----Original Message-----
From: Sattv.dk [mailto:admin@sattv.dk]
Sent: 29. september 2003 10:56
To: Michael Lykke
Subject: Min konto
Importance: High
Har du haft lejlighed til at tjekke med bogholderiet og kan du give mig
datoen for udløb af mit hotel??
På forhånd tak
Bo Fredborg
Michael Lykke wrote:
> Ingen grunde til at at sende en ny. Opsigelen er modtaget. Jeg skal
> bare tjekke om din konto er I orden eller om der er nogle gamle
> udeståender eller andet.
>
> Med venlig hilsen
> Michael Lykke
> Adactive
>
>
> -----Original Message-----
> From: Sattv.dk [mailto:admin@sattv.dk]
> Sent: 25. september 2003 16:36
> To: Michael Lykke
> Subject: Re: Kan må få et svar?
> Importance: High
>
>
> Michael Lykke wrote:
>> Jo men jeg skal lige tjekke med bogholderiet for at se hvilke
>> oplysninger de har liggende.
>
> Javel men det kan da vel ikke tage lang tid... Jeg bad allerede i
> brevet, der burde være ankommet til jer i mandags, om skriftlig
> bekræftelse. Men jeg afventer da svar, ellers må jeg jo sende en ny
> opsigelse.
>
> Bo Fredborg
>
>
>> -----Original Message-----
>> From: Sattv.dk [mailto:admin@sattv.dk]
>> Sent: 25. september 2003 10:36
>> To: Michael Lykke
>> Subject: Re: Kan må få et svar?
>> Importance: High
>>
>>
>> Kunne du ikke også give svar på om min opsigelse er modtaget???
>>
>> På forhånd tak.
>>
>> Bo Fredborg
>>
>> Michael Lykke wrote:
>>> Hej Bo
>>>
>>> Din statistik skulle meget gerne være opdateret.
>>>
>>> Med venlig hilsen
>>> Michael Lykke
>>> Adactive
>>>
>>>
>>> -----Original Message-----
>>> From: Sattv.dk [mailto:admin@sattv.dk]
>>> Sent: 24. september 2003 10:58
>>> To: Adactive Kundeservice
>>> Subject: Kan må få et svar?
>>> Importance: High
>>>
>>>
>>> Jeg har flere gange over de seneste par uger forhørt mig via email
>>> om
>
>>> manglende statistik på
http://stat.adactive.dk men har endnu ikke
>>> fået
>>
>>> svar.
>>>
>>> Citat
>>> Normalt svarer vi pr email indenfor 2-3 timer, men i belastede
>>> perioder kan der være ventetid, dog garanterer vi altid svar inden
>>> 24
>
>>> timer. Citat slut
>>>
>>> Jeg skal samtidig høre om I har modtaget mit brev med opsigelse af
>>> mit
>>
>>> webhotel hos jer, samt bede om en skriftlig bekræftelse herpå og
>>> hvornår mit hotel ophører.
>>>
>>> Jeg har ikke kunnet klage over serverstabiliteten hos jer, men jeres
>>> service ved henvendelser lader meget tilbage...
>>>
>>> Jeg forventer svar.
>>>
>>> På forhånd tak.
>>>
>>> Bo Fredborg
>>> admin@sattvdk
>>>
www.sattv.dk