Scrolle Program til Teleprompter !
Fra : Jesper Raben

Dato : 30-04-01 12:50

Hej

Jeg er ved at lave et scrolleprogram til vores lokalt tv, det skal bruges
til en teleprompter, der kører 640x480, men jeg har et par problemer og jeg
bruger TSecretPanel fra rxlib til delphi (www.rxlib.com)

1. Hvordan sætter jeg scrollhastigheden op, jeg har prøvet med
SecretPanel1.Interval, men det bliver den ikke hurtigere af !
2. Scroll skal kunne starte og stoppe ved at trykke på en taste !

Vi kører med 6 linier med 17 tegn på hver, skrifttypen er Ariel Black 40
Punkt.

Da teksten der skal scrolle også skal kunne redigeres i programmet, bruger
jeg en Memo1 til dette formål og TSecretPanel får teksten fra denne Memo1..

Nogen der kan hjælpe ??? Andre forslag mogtages gerne !!

På forhånd tak...

--
Hilsen J.R.

jesper.raben@mail.dk