Hvornår er der åbningsløb i Aalborg ?
Fra : Fuck dig

Dato : 30-04-01 12:21

Eller har det allerede været

Send. evt. svar til plouger@plouger.dk

Fra : Poul Bekker-Hansen

Dato : 30-04-01 19:30

Måske skulle du finde en anden signatur, hvis du forventer at folk svarer
dig! men ellers: i lige måde.

Poul B-H

Fra : Peter Sindrup

Dato : 30-04-01 22:10

Hvad i himlens navn er det for en signatur du benytter dig af?
Havde du virkelig, i dín vildeste fantasi, forestillet dig at du ville
modtage eet eneste seriøst svar på din henvendelse, når ud starter med at
svine dem du skriver til, til?

Denne gruppe er kendt for en pæn og sober omgangstone, og det har vi ikke
tænkt at lave om på. Så hvis du vil deltage i debatten, så vil jeg på det
kraftigste opfordre dig til at lave din signarur om, og prøve igen

Ærbødigst

--
Peter Sindrup
(remove dot com in E-mail address for reply)

Fra : Anders Olesen

Dato : 30-04-01 22:27

> Denne gruppe er kendt for en pæn og sober omgangstone, og det har vi ikke
> tænkt at lave om på. Så hvis du vil deltage i debatten, så vil jeg på det
> kraftigste opfordre dig til at lave din signarur om, og prøve igen

Nu synes jeg selv, jeg opererer med en mere acceptabel signatur, men hvordan
ændrer man egentlig sin signatur(outlook express)? Min kæreste vil nemlig
også gerne nævnes

Anders, der som it-ingeniør studerende nok egentlig selv burde vide det!

Fra : Jacob

Dato : 30-04-01 22:28

Anders Olesen <2104602m001@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Nu synes jeg selv, jeg opererer med en mere acceptabel signatur, men
hvordan
> ændrer man egentlig sin signatur(outlook express)? Min kæreste vil nemlig
> også gerne nævnes

Min er engelsk, så du må selv oversætte hvis nødvendigt

"Tools"
"Accounts"
"Properties"

Vupti herfra giver resten vist sig selv

Mvh
Jacob
GS500

Fra : Lisbeth Louring & An~

Dato : 30-04-01 22:42

> hvordan
>
> Min er engelsk, så du må selv oversætte hvis nødvendigt

> [...]

Tak
Anders

Fra : Claus Rittig

Dato : 01-05-01 06:31

"Lisbeth Louring & Anders Olesen" <2104602m001@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:qVkH6.4682$Iq.586446@news101.telia.com...

> Tak
> Anders

Meeeget bedre.
Og nu tilbage til emnet: Hvad slags løb er det du snakker om? Er det enduro,
så var det i Marts, er det motocross, så var det i februar, så det er nok
noget andet du mener?

Rittig

Fra : Soren Schimkat

Dato : 01-05-01 08:00

Ellers tak L.500.... jeg har en pige til den slags.

Anyway... Læs her:
http://www.ulvenemc.dk/arrangementer.asp

MVH Søren, CB 500 '76