gemte pakker i gta-vice city
Fra : guf

Dato : 28-04-04 14:16

hej gruppe.

jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig. jeg har fundet 99 af de gemte
pakker i vice city men hvor er nummer 100?
jeg har fundet en hjemmeside som hedder
http://www.gta-macreators.com/index.php

men jeg kan bare ikke finde nr. 100

guf

Fra : Simon Nejmann

Dato : 28-04-04 15:48

On Wed, 28 Apr 2004 15:16:20 +0200, "guf" <guf11@yahooFJERN.dk> wrote:

> [...]
>
>jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig. jeg har fundet 99 af de gemte
>pakker i vice city men hvor er nummer 100?

Du ved godt at de alle er på banen fra starten, så ingen af os andre
på nogen måde kan vide hvilken en af dem det er du mangler?

Men her kan du se hvor de alle er - forhåbentligt vil det så give dig
en fornemmelse for hvilken en det kan være...
http://gtajunkies.nexenservices.com/maps/gta-vc/index.php

--
Med venlige hilsner
Simon Nejmann

Fra : Kenneth

Dato : 28-04-04 16:02

"Simon Nejmann" <snejmann@worldonline.REMOVETHIS.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Men her kan du se hvor de alle er - forhåbentligt vil det så give dig
> en fornemmelse for hvilken en det kan være...

Pakke nr. 100 er gemt bag det store skilt ved indgangen til Fort Baxter Air
Base (kilde game pcgameworld.com)

Fra : Sp@cey

Dato : 28-04-04 22:41

"Kenneth" <nomails@for.meplease> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Pakke nr. 100 er gemt bag det store skilt ved indgangen til Fort Baxter

Det kommer da an på hvilken rækkefølge han går efter....
men du kan hente en fil der hedder VC_lights.zip her : s
http://makeashorterlink.com/?B6C426828 som burde kunne hjælpe dig.

Sp@cey

Fra : guf

Dato : 29-04-04 20:24

Jeg fandt ud af at jeg manglede pakke nr 94 i lufthavnen.
Mange tak for hjælpen.

Guf