Formel 1
Fra : Kim2000

Dato : 27-04-04 09:39

Jeg spiller EA's F1 2002, min 1.1 mhz maskine kan ikke trække de nye
versioner alligevel.

Uanset hvordan og hvad jeg gør, så går det meget tit galt i slutningen af
løbet. Jeg kan udemærket styre bilen i starten, men når jeg har været i pit
opfører den sig som om den skøjter rundt og komplet umulig at styre, jeg
skal helt ned i fart i svingene og det bliver ikke bedre når hjulene først
er varmet op.

Er der mon tale om en fejl i spillet eller laver jeg noget forkert? Jeg
ændrer ikke i opsætningen, når jeg er i pit.

mvh
kim

--
www.damat.dk - Helseprodukter og blad forlag

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 27-04-04 09:46

Kim2000 wrote:
> Jeg spiller EA's F1 2002, min 1.1 mhz maskine kan ikke trække de nye
> versioner alligevel.

Med 1.1 *MHz* tror jeg det er begrænset hvor mange nyere spil du kan køre

> [...]
> komplet umulig at styre, jeg skal helt ned i fart i svingene og det
> bliver ikke bedre når hjulene først er varmet op.

Kunne det tænkes at du tanker benzin når du er i pit? Og bliver
styreproblemerne bedre jo længere du kører? Umiddelbart synes jeg det lyder
som on vægtbalancen bliver rykket når du hælder så meget ekstra vægt i bilen
(benzin)...

> Er der mon tale om en fejl i spillet eller laver jeg noget forkert?

Der er ganske givet fejl i spillet på et eller andet punkt, men jeg tror nu
ikke dette er en fejl (ud fra din beskrivelse af problemet)...

> Jeg ændrer ikke i opsætningen, når jeg er i pit.

OK...

--
Mvh/Martin K
2 x Le Mans tilskuer - on location...

Fra : Kim2000

Dato : 30-04-04 16:24

> [...]
lyder
> som on vægtbalancen bliver rykket når du hælder så meget ekstra vægt i

Nu har jeg lagt ekstra mærke til hvad jeg egentlig laver. Jeg starter med
fuld tank, derefter går jeg i pit når tanken er nærmest tom og kommer kun
det på der skal være.

I Australien er det efter 12 omgange (ud af 14) herefter er den komplet
umulig at styre og 45 sekunders forspring blev hurtigt forvandlet til en 8
plads.

I Malaysia går jeg ind efter 6 omgange, fylder helt op og kører indtil 12
(ud af 13), og igen er bilen komplet umulig at styre på sidste omgang.

Det lyder altså som du har ret med vægtbalancen, men hvad gør jeg ved det?

mvh
Kim

Fra : Laziter [9440]

Dato : 27-04-04 10:19

"Kim2000" <kim2000@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg spiller EA's F1 2002, min 1.1 mhz maskine kan ikke trække de nye
> versioner alligevel.

Du er noget af en super-tweaker må jeg sige, F1 2002 kørende på 1.1 Mhz

Men hvis nu din maskine viser sig at være på 1.1 Ghz istedet, så kan du
faktisk godt få den til at trække en del af de lidt nyere spil hvis du
smider et ordenligt grafikkort i den (jeg ved selvfølgelig ikke hvad du har
nu).
Mvh
Benjamin

Fra : Michael

Dato : 27-04-04 10:19

Har dette spil også en multiplayer del ??

Michael

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 27-04-04 10:21

Michael wrote:
> Har dette spil også en multiplayer del ??

Ja...