Mame ?
Fra : http://mame.lir.dk

Dato : 24-04-04 00:34

Findes der nogle danske mame freaks her inde ?

Hygsom
Leo
http://mame.lir.dk

---

Fra : Sune Salminen

Dato : 24-04-04 00:40

http://mame.lir.dk wrote:
> Findes der nogle danske mame freaks her inde ?
>
> Hygsom
> Leo
> http://mame.lir.dk

Ja mig, vi har vist hilst på hinanden før ovre i AGM.

-Sune

Fra : Nic

Dato : 24-04-04 16:04

Ja, sødt billede af osama du der har fået . . .

Fra : Sune Salminen

Dato : 24-04-04 19:09

Nic wrote:

> Ja, sødt billede af osama du der har fået . . .

lol

Der er vist en der skal have ændret sine passwords eller et eller andet
i en fart...

-Sune

Fra : http://mame.lir.dk

Dato : 24-04-04 21:11

Ja ja, hvis det kan morer dem, så gerne for min skyld.

---

Fra : http://mame.lir.dk

Dato : 24-04-04 21:44

Det jeg egentlig ville var at finde ud af om nogen af jer, køre mame32 på
windows XP ?

Og om det køre uden problemer.

MVH
Leo

---

Fra : Laziter [9440]

Dato : 24-04-04 22:12

"http://mame.lir.dk" <lvj@adr.dk> skrev i en meddelelse
> Det jeg egentlig ville var at finde ud af om nogen af jer, køre mame32 på
> windows XP ?
>
> Og om det køre uden problemer.

Ja jeg kører mame32 v0.79 på Windows XP Pro helt uden problemer, jeg har dog
ikke så mange spil lagt ind på den endnu, men dem jeg har kører perfekt.

Mvh
Benjamin

Fra : Dan

Dato : 24-04-04 22:15

Den kører super, også ældre MAME-versioner...

Dan

Fra : http://mame.lir.dk

Dato : 24-04-04 22:59

Tak for de hurtige svar.

Jeg køre selv kun win 98, men en ven af mig ville lige vide om det kunne
virke på han´s maskine inden han gav sig i kast med at prøve, men han kan
altså roligt gøre det ud fra jeres svar.

Hygge
Leo

---

Fra : Sune Salminen

Dato : 24-04-04 23:22

http://mame.lir.dk wrote:
> [...]
> kunne virke på han´s maskine inden han gav sig i kast med at prøve,
> men han kan altså roligt gøre det ud fra jeres svar.

Bare for at bekræfte: Den officielle command-line version og diverse
af-arter af MAME32 kører under XP uden problemer.

-Sune