billiard
Fra : JB

Dato : 21-04-04 09:36

Er der nogen der ved hvor man kan download
billard spil og om der findes online billard spil på nettet

ps. er der nogen steder hvor man kan spille rigtig billard
om dagen i københavns området.

Jørgen

--
Denne e-mail er blevet kontrolleret for computervira.

Fra : Ukendt

Dato : 21-04-04 11:16

On Wed, 21 Apr 2004 10:35:42 +0200, "JB" <oz7aik@mail.dkx> wrote:

>Er der nogen der ved hvor man kan download
>billard spil og om der findes online billard spil på nettet

Der findes nogle, men de er ikke så gode efter min mening. Dog er der
nogle gode købespil som også har multiplayer funktioner.

>ps. er der nogen steder hvor man kan spille rigtig billard
>om dagen i københavns området.

Der er flere steder. De mest kendte steder er bla.
http://www.kbk-billard.dk/ og http://www.bk-stjernen.dk, hvor mange
rigtig gode spillere (flere landsholdsspillere) træner til daglig. Så
der er en chance for at lære spillet rigtigt.

Der er en komplet adressebog her:

http://www.ddbu.dk/klubber/DDBU%20Adressebog.pdf

Mvh. Brian
--
http://www.brinch.it
Hent BBC Webgallery V3 her.

Fra : JB

Dato : 21-04-04 12:23

tak for hjælpen

ps. går du selv til billard ?

hilsen Jørgen

Jørgen Bodholdt

Brian B. Christensen <brian snabela dot it> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9lhc80luqm095f8jsn7c6jbmka7cje8fsh@4ax.com...

Fra : Ukendt

Dato : 21-04-04 13:06

On Wed, 21 Apr 2004 13:23:10 +0200, "JB" <oz7aik@mail.dkx> wrote:

>tak for hjælpen

Så lidt.

>ps. går du selv til billard ?

Ja, jeg spiller pool i Aalborg.

Mvh. Brian
--
http://www.brinch.it
Hent BBC Webgallery V3 her.

Fra : JB

Dato : 23-04-04 12:39

hej Brian og

ved du/i hvor man kan download reglerne for billard spil..

ps. i keglebillard og skomager, må man skyde direkte på keglerne
eller skal ballen første ramme en bande.

I må alle fortsat ha en god dag

hilsen Jørgen

Brian B. Christensen <brian snabela dot it> skrev i en
nyhedsmeddelelse:troc80l48uirhdcch7m1hd80eh8sde2ui7@4ax.com...

Fra : Devast8or

Dato : 21-04-04 13:11

JB wrote:
> [...]
> billard spil og om der findes online billard spil på nettet
>
> ps. er der nogen steder hvor man kan spille rigtig billard

Der er online poolspil her (bare hop ind i pool lounge)
http://www.jippii.co.uk/jsp/games/index.jsp

Og så er der selvfølgelig også det her, selvom det nok ikke helt er det du
efterspørger :)
http://www.vierkanteogen.nl/games/paaspool/

Devast8or

Fra : Ding-Dong

Dato : 21-04-04 14:18

JB skrev i en meddelelse
> ps. er der nogen steder hvor man kan spille rigtig billard
> om dagen i københavns området.

Der er masser af slyngelstuer/værtshuse hvor man kan spille:c))
Ja jeg kører som ølkusk i KBH og kommer da forbi sådanne steder i ny og
næ:c)
Med spilsom hilsen

Ding-Dong

Fra : Ding-Dong