Hvor mange cd'ere til UT2004?
Fra : Bo Hansen

Dato : 21-04-04 17:52

Hejsa

Har lige købt UT2004 og skal til at installere den. I æsken er der 5 cd'ere:
Play Disc, CD2, CD3, CD4 og CD5. Men jeg kan ikke installere spillet?!?!

Mangler jeg en cd? Mangler jeg CD1? Jeg troede først, at Play Disc var CD1,
men den kan jeg ikke installeret noget fra.

Fra : Casper Bang

Dato : 20-04-04 18:02

> Mangler jeg en cd? Mangler jeg CD1? Jeg troede først, at Play Disc var
CD1,
> men den kan jeg ikke installeret noget fra.

Du mangler en CD :s
Det er bag på CD1 der er CD-key m.m.

Fra : Kurt Lund

Dato : 20-04-04 18:05

"Bo Hansen" <troutmaster@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
CD1,
> men den kan jeg ikke installeret noget fra.

Gå ned og klag der skal være 6 stk. cd

Kurt

Fra : Brian Hansen

Dato : 20-04-04 18:08

"Bo Hansen" <troutmaster@hotmail.com> wrote in message news:4085555e$0$495$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> Mangler jeg en cd? Mangler jeg CD1? Jeg troede først, at Play Disc var CD1,
> men den kan jeg ikke installeret noget fra.

Hey.

Jep, du mangler CD 1...

Der må byttes...

Mvh.
Brian

Fra : Jim

Dato : 20-04-04 21:56

hvis du skal ned og bytte den.... Så få Special Edition på DVD.. så får du
også editor med til baner, våben,køretøjer mm
Mvh Jim

Fra : Bo Hansen

Dato : 23-04-04 17:07

"Jim" <migselv_6@spammail.hotmail.com> wrote in message
> hvis du skal ned og bytte den.... Så få Special Edition på DVD.. så får du
> også editor med til baner, våben,køretøjer mm
> Mvh Jim

Damn, det skulle jeg have læst inden jeg fik min CD1, som jeg i øvrigt fik
uden problemer.