Vedr. NFS Underground.
Fra : Vega

Dato : 19-04-04 16:01

Hej.

Kan det godt passe at NFS: Underground slet ikke vil starte når man har et
Geforce2 MX grafikkort? Skærmen bliver bare sort for derefter at hoppe
tilbage til skrivebordet.

Mvh. Vega.

Fra : Henrik Sahl

Dato : 19-04-04 16:04

"Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> wrote in message
> Hej.
>
> Kan det godt passe at NFS: Underground slet ikke vil starte når man har et
> Geforce2 MX grafikkort? Skærmen bliver bare sort for derefter at hoppe
> tilbage til skrivebordet.

Du skal nok ændre dine regionale indstillinger til Australsk, det var
ihvertfald det kendte problem dengang demo-versionen gjorde det samme.

Mvh
Henrik

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 19-04-04 16:15

Rasmus Thorsø Nielsen
rasmus.nielsen@tele2adsl.dk

"Henrik Sahl" <sahl@IKKESPAMsnaps.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Du skal nok ændre dine regionale indstillinger til Australsk, det var
> ihvertfald det kendte problem dengang demo-versionen gjorde det samme.

Eller hvis det er en pirat-version ;)

RT

Fra : JRS

Dato : 19-04-04 16:33

"Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Kan det godt passe at NFS: Underground slet ikke vil starte når man har et
> Geforce2 MX grafikkort? Skærmen bliver bare sort for derefter at hoppe
> tilbage til skrivebordet.

Hvis du har hentet hele versionen fra nettet (fyyy ha) så skal windows stå i
engelsk tilstand .. Eller sker det du oplever ..

MVH
JRS

Fra : Vega

Dato : 19-04-04 16:56

"JRS" <jrsFjernMig@kvalme.dk> skrev i en meddelelse
> "Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis du har hentet hele versionen fra nettet (fyyy ha) så skal windows stå
> engelsk tilstand .. Eller sker det du oplever ..

Takker alle sammen. Det vidste jeg jo godt. Det var bare lige væk. Nu kører
det, havde også patchen til det.

Mvh. Vega.

Fra : Morten Wulff Nielsen

Dato : 19-04-04 21:06

> [...]
> >
> Hvis du har hentet hele versionen fra nettet (fyyy ha) så skal windows stå
> engelsk tilstand .. Eller sker det du oplever ..

Det problem var der også med nogle af de første versioner der kom til
landet. Så selv om manden har købt sit spil kan der sagtens være problemer
med det.

MVH

Morten Wulff Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 20-04-04 09:37

Selv min svenske version skal stå på Australsk (Engelsk) med alle upgrades
osv.

Så det spil har været en "Mandag udgivelse"...

--
Hilsen

Anders

Byt ---(a)--- med @

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 20-04-04 12:46

"Morten Wulff Nielsen" <wulffonline(fjern_dette)@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:NiWgc.2122$7B6.373@news.get2net.dk...

> [...]
>
> Det problem var der også med nogle af de første versioner der kom til
> landet. Så selv om manden har købt sit spil kan der sagtens være

Så undskylder jeg selvfølgelig Vega, HVIS det var falske anklager :)

/Rasmus