CMR 4 vs CMR 2
Fra : iddqd

Dato : 18-04-04 19:18

Overvejer om jeg skal købe den nye, men er det rent faktisk bedre end
den gamle (3'eren skal vist bare forbigås i tavshed)?

Mvh

Bruno

--
To mail me write to iddqdATworldonline.dk (U know what 2 do)

More of these http://www.westocykler.dk would mean less cars and less
polution.

Fra : Ukendt

Dato : 18-04-04 20:08

"iddqd" <DontUse@ThisAdress.Ever> wrote in message
> Overvejer om jeg skal købe den nye, men er det rent faktisk bedre end
> den gamle (3'eren skal vist bare forbigås i tavshed)?

INTET og jeg siger INTET overgår cmr 2 i mine øjne.. 4'eren er dårlig..

Fra : icjinu

Dato : 19-04-04 08:25

testpersonen wrote:
> "iddqd" <DontUse@ThisAdress.Ever> wrote in message

> INTET og jeg siger INTET overgår cmr 2 i mine øjne.. 4'eren er dårlig..

:D? er jeg gået glip af noget? er 2'eren virklig federe end 4'eren? for
jeg synes 4'eren er virkelig genial.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 22-04-04 08:27

In article <4082d1ed$0$162$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
"testpersonen" <persontest-snabela-get2net.dk> says...

> INTET og jeg siger INTET overgår cmr 2 i mine øjne.. 4'eren er dårlig..

CMR4-demo'en stinker ihvertfald så meget, at jeg holder fast ved CMR2

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Henrik Sahl

Dato : 18-04-04 23:34

"iddqd" <DontUse@ThisAdress.Ever> wrote in message
> Overvejer om jeg skal købe den nye, men er det rent faktisk bedre end
> den gamle (3'eren skal vist bare forbigås i tavshed)?

Jeg synes 4'eren er ok, men prøv at hente demo'en så kan du se hvad du selv
synes.

Mvh
Henrik

Fra : Flare

Dato : 19-04-04 09:40

> Jeg synes 4'eren er ok, men prøv at hente demo'en så kan du se hvad du
selv
> synes.

Synes faktisk ikke at demoen er særlig retfærdig over for spillet. Styringen
er blevet ngetbedre i det endelig spil end i demoen. Derudover er frameraten
også blevet ca. 20 % bedre på mit system.

Om det så gør spillet bedre end CMR2 ved jeg ikke. Men for mig betyder
grafik også lidt, og CMR2 er sgu grimt. Dermed ikke sagt at GP ikke er det
vigtigste. Jeg er nu stadig stor fan af Rally Championship 2002.

Mvh
Anders

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 22-04-04 08:26

In article <c5uvov$22qd$1@news.cybercity.dk>, sahl@IKKESPAMsnaps.dk
says...

> Jeg synes 4'eren er ok, men prøv at hente demo'en så kan du se hvad du selv
> synes.

Ja, jeg hentede demo'en og skrottede CMR4 på forhånd. Mage til dårligt
kode skal man lede længe efter.

Fra : Ukendt

Dato : 22-04-04 08:33

On Thu, 22 Apr 2004 09:26:19 +0200, Jesper G. Poulsen
<ms2mogens@ingensteder.dk.invalid> wrote:

>Ja, jeg hentede demo'en og skrottede CMR4 på forhånd. Mage til dårligt
>kode skal man lede længe efter.

Orv, fik du koden med? Var det en snydekode, sourcekode eller hvordan
ser du lige at det er det er dårlig kode?

Mvh. Brian
--
http://www.brinch.it
Hent BBC Webgallery V3 her.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 22-04-04 12:53

In article <v7te8055asrt5i3v1vanai7g428crunnm2@4ax.com>, Brian B.
Christensen <brian snabela dot it> says...

> Orv, fik du koden med? Var det en snydekode, sourcekode eller hvordan
> ser du lige at det er det er dårlig kode?

Jeg kan se hvordan den opfører sig på min maskine... Skod-programmører.
Andenrangs-kode.

Fra : Flare

Dato : 05-05-04 10:21

> Jeg kan se hvordan den opfører sig på min maskine... Skod-programmører.
> Andenrangs-kode.

Fantastisk saglig kommentar. Utrolig at du kan udtale dig om compileret
sourcekode. Du kan sige, at dem der skulle lave_gameplayet_, altså følesen
af bilen, ikke har gjort deres arbejde godt nok, men at det skulle bero på
dårlig sourcekode står hvis på din egen regning.

Anders