Reinstall af Tiger Woods PGA Tour 2004 (ge~
Fra : Michael Aggerholm, B~

Dato : 14-04-04 16:45

Hej NG

Mig og mine kammerater har lidt problemer med at få installeret spillet
igen, uden at miste den spiller man allerede har opbygget.

Selve savemappen ligger jo under dokumenter, så den forsvinder ikke, når man
af installerer.

Men efter at have installeret igen, findes spilelren ikke i selve spillet.

Vi har prøvet at oprette en karakter med nøjagtig samme navn, og se om vi
kunen erstatte de nyoprettede save filer med dem fra før reinstall, men
intet hjælper.

Er der nogen der har en løsning?

Og at lade være med at geninstallere er ikke en brugbar mulighed.
En har endda mistet sin spiller ved at spillet gik ned, og vil egentlig
gerne have ham igen.

Mvh Michael

p.s. Undskyld hvis dette er blevet belyst før, men jeg kunne ikke lige finde
noget om det.

Fra : Andersen, Aalborg

Dato : 15-04-04 07:00

> [...]

> Vi har prøvet at oprette en karakter med nøjagtig samme navn, og se om vi
> kunen erstatte de nyoprettede save filer med dem fra før reinstall, men

Jeg har også lige reinstalleret spillet, og mappen under dokumenter var det
eneste
jeg har kopieret tilbage.... Husk at I ikke skal gemme oveni den gamle
mappe,
men lige slette eller rename den gamle først, så virkede det fint for mig.

-Golfier