Online spil ??
Fra : Kim Larsen

Dato : 12-04-04 21:04

Hej i gruppen

Er der nogen der har prøvet dette "spil"
http://www.outwar.com/page.php?x=2124060 og ved hvad det går ud på ??

Kim Larsen

Fra : Brian Høy

Dato : 12-04-04 22:20

"Kim Larsen" <Nogo31@hotmail.com> wrote in message
> Hej i gruppen
>
> Er der nogen der har prøvet dette "spil"
> http://www.outwar.com/page.php?x= nejda 2124060 og ved hvad det går ud på
??

det kan du læse her:
http://www.outwar.com/spampolicy.php

Fra : Ronny Nielsen

Dato : 13-04-04 05:26

"Kim Larsen" <Nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej i gruppen
>
> Er der nogen der har prøvet dette "spil"
> http://www.outwar.com/page.php?x=2124060 og ved hvad det går ud på ??
>
> Kim Larsen

Du er meldt som spammer, så du skal ikke regne med at have kontoen længe.

Til andre: Tryk IKKE på linket.

--
Leg lader sig ikke fornægte. Man kan fornægte næsten alle abstrakte
begreber, som skønhed og ret, sandhed og godhed, ånd og gud. Man kan

Fra : -= Dawebman.DK =-

Dato : 13-04-04 08:33

Meldt som spammer ?????.... går man i få små sko eller hvad sker der...? :O/

HMM....

Fra : Brian Høy

Dato : 13-04-04 14:09

"-= Dawebman.DK =-" <dawebman@galnet.dk> wrote in message
> Meldt som spammer ?????.... går man i få små sko eller hvad sker der...?
:O/

> HMM....

se f.eks også hans "uskyldige" indlæg i dk.binaer:
407af5ee$0$211$edfadb0f@dread16.news.tele.dk

Hvis det var et reelt spørgsmål, skulle han havde brugt www.outwar.com uden
id, men indlæget i dk.binaer viser at han UDEMÆRKET ved hvad han laver, og
det er gentaget, så jo det er spam.

Jeg ved ikke om han har stillet lignende "spørgsmål" i andre grupper, men
Ronny er absolut ikke den eneste der har klaget.... og Kim er ikke den
første der sender outwar link herinde.

Fra : Kim Larsen

Dato : 13-04-04 10:29

> [...]
> begreber, som skønhed og ret, sandhed og godhed, ånd og gud. Man kan
> bestride at alvor eksisterer. Men ikke leg. [Huizinga]

Føler du dig som helt lige nu ?
Forklar mig hvor i det er spam !

Kim Larsen

Fra : Casper Bang

Dato : 13-04-04 16:19

> Føler du dig som helt lige nu ?
> Forklar mig hvor i det er spam !

Ok, har også lige sendt en spam-report.
Det er spam på den måde at du skriver i adskillige nyhedsgrupper for at få
folk til at klikke på linket, uden at have en egentlig grund til det.

Jeg regner med/håber på at din konto snarest bliver lukket.

Fra : Gismo

Dato : 13-04-04 17:15

Casper Bang wrote:

> Ok, har også lige sendt en spam-report.

Ditto

> [...]
> til det.
>
> Jeg regner med/håber på at din konto snarest bliver lukket.

Håber da også tdc er i gave humør ;)

--
Gismo