Sidder fast i Far Cry
Fra : Jesper Hansen

Dato : 11-04-04 22:03

Daws.

Jeg sidder fast i starten af Archive banen, jeg har nakket diverse monstre,
men jeg tror at jeg mangler et key card.
Nogen der kan hjælpe?

Fra : -= Dawebman.DK =-

Dato : 12-04-04 09:27

Hej Jesper.

Hvor henne er du i den del af Archive ? er du kommet ned gennem gulvet i den
kæmpe store hal ?? hvor der var et enkelt monster og en masse Hillbillys af
soldater ?

Fortæl hvor du er nået til.... er selv nået til " DAM "... og skal love for
at der kommer en bane i mellemtiden hvor man bare tænker " DET ER LØGN! "
man bliver kastet af en heli og har 10 skud sin ærtebøs!!! og de først 4
skud går på et enkelt monster oppe på udløbet til vandfaldet.. hen til
vandfaldet og kigge ned ?????ARGGG... der er bare en skov af monster og
krabater!.. og intet krudt eller våben nogen steder før man når hen til den
smaderet Helicopter. så det hedder LØB FOR LIVET!!... og man skal nok
komme igennem efter 1 MILL forsøg!.. for det kan bestemt! ikke betale sig at
snige sig rundt i kanten..... den har de luret!.

Good Luck...

Dawebman.

Farcry kører som standard Direct3d9.... men det kan ændres til OpenGL i "
system.cfg " søg efter i notepad stedet hvor der står " r_Driver =
"Direct3d9" og ændre det til "OpenGL" med de Store bogstaver!! husk dem
ellers virker det ikke.

Så bliver grafiken en del flottere og mere glidende!.. mit god gamle GF Ti
200 klarer det med god tilfredsstilles nu!.

Fra : Ukendt

Dato : 13-04-04 14:01

Hej

Har prøvet det nummer med OpenGL men så ligner baggrunden noget der stammer
fra en Nintendo 8bit spillemaskine, nogen måde at afhjælpe det på?

--
Hilsen

Anders

Byt ---(a)--- med @

Fra : Per Klitgaard

Dato : 16-04-04 13:25

Hejsa
Jeg har lige være ved DAM, hvis du ikker er kommet igennem så hør her
Jeg kravelede op på venstre side af dammen og gik et stykke den vej.
Trikket er at bruge stenene, så kan du få dem til at kikke den anden vej.
På den måde kom jeg igennem, den laver et save når man kommer frem til
helikopteren

Fra : Andersen, Aalborg

Dato : 18-04-04 07:45

Hej

> [...]
> Trikket er at bruge stenene, så kan du få dem til at kikke den anden vej.
> På den måde kom jeg igennem, den laver et save når man kommer frem til

Nu er jeg også nået til DAM, men dit eksempel hjælper ikke mig, for efter
20 meter render jeg ind i de første skiderikker, og jeg har prøvet at gemme
mig
bag stenene, men lige lidt hjælper det.... Det mindste jeg står stille så
begynder
de at komme... Og løbe går slet ikke, da de indhenter mig....

mvh. Andersen

Fra : Henrik Villadsen

Dato : 18-04-04 16:50

On Sun, 18 Apr 2004 08:44:58 +0200, "Andersen, Aalborg" <hean@mail-online.dk>
> [...]
>begynder
>de at komme... Og løbe går slet ikke, da de indhenter mig....

Jeg svømmede under vandet så vidt det var muligt, og nåede hen til helikopteren
uden at blive opdaget. Hvis vandet bliver for lavt til at svømme et det bare ned
på maven!
--
Henrik