Unlock Colin McRae 04 Biler
Fra : icjinu

Dato : 10-04-04 10:38

Jeg vil gerne have unlock koderne til alt der kan unlockes.
Første proitet er dog bonus bilen Audi Quatro.

Jeg ved godt at man normalt skal ringe ind, men det synes jeg er for
lamt, nogen der kan skaffe koderne?

PS. Jeg har KØBT spillet.

På forhånd tak, icjinu.

Fra : Scubadue

Dato : 11-04-04 21:58

GROUP B MODE/CARS : GTGQIR
ALL OTHER CARS : VADNKI
ALL TRACKS : SMDLXH
EXPERT MODE : FGTJWW
ALL CAR PARTS : LAZKRH
ALL TESTS : EVDDIU
MIRROR TRACKS : VFDEYK

Her har du div. unlock koder til Colin Mcrae Rally 4.
De virker på min version, og med min sikkerhedskode som står øverst på
secret siden. Men jeg ved ikke om det er de samme koder hvis du f.eks har en
anden 5 cifret kode.
Men du kan jo forsøge at se om det virker. Ellers er det ret nemt at finde
en Code Generator til spillet. Det er den samme som virker til Xbox
versionen.
Og lige en sidste ting......Peugeot 205 Turbo, er en del sjover at køre med
end Audi'en

XXX
Scubadue

Fra : icjinu

Dato : 10-04-04 10:26

Scubadue wrote:
> [...]
> versionen.
> Og lige en sidste ting......Peugeot 205 Turbo, er en del sjover at køre med

er jeg ikke en smule på den hvis min secret code som står inde i spillet
ikke engang virker? kan du hjælpe med det :| ?

mvh icjinu

Fra : icjinu

Dato : 10-04-04 10:40

icjinu wrote:

> er jeg ikke en smule på den hvis min secret code som står inde i spillet
> ikke engang virker? kan du hjælpe med det :| ?
>
> mvh icjinu

Ligemeget, har fået det til at virke, tusind tak for hjælpen

Fra : icjinu

Dato : 10-04-04 09:54

Scubadue wrote:
> [...]
> versionen.
> Og lige en sidste ting......Peugeot 205 Turbo, er en del sjover at køre med

Er du sindsyg den der pøgge 205 turbo er jo helt sindsyg, den pwner alt
og alle, tak for hjælpen endnu en gang :D

Fra : Henrik Sahl

Dato : 12-04-04 12:04

"icjinu" <icjinu@yeah.YEAH> wrote in message news:c5c000$kvr$1@sunsite.dk...
> Jeg vil gerne have unlock koderne til alt der kan unlockes.
> Første proitet er dog bonus bilen Audi Quatro.
>
> Jeg ved godt at man normalt skal ringe ind, men det synes jeg er for
> lamt, nogen der kan skaffe koderne?

Ringe ind ? Skal man ikke bare vinde de forskellige mesterskaber ?

Mvh
Henrik, som hader snyd

Fra : icjinu

Dato : 10-04-04 09:59

Henrik Sahl wrote:

> Ringe ind ? Skal man ikke bare vinde de forskellige mesterskaber ?
>
> Mvh
> Henrik, som hader snyd

LOL MAND LOOL ! jo, hvis man gerne vil stene i massevis af timer for at
få alle biler osv.

jeg er kun imod at man cheater online, det er tilgengæld også for lamt.
(jeg er gammel cs-spiller)

Fra : Henrik Sahl

Dato : 12-04-04 13:21

> LOL MAND LOOL ! jo, hvis man gerne vil stene i massevis af timer for at
> få alle biler osv.

Stene i massevis ? Man spiller vel spillet fordi man kan lide at spille det
og ikke for at opnå bonus biler ?

Mvh
Henrik

Fra : icjinu

Dato : 12-04-04 16:47

Henrik Sahl wrote:

> Stene i massevis ? Man spiller vel spillet fordi man kan lide at spille det
> og ikke for at opnå bonus biler ?
>
> Mvh
> Henrik

Ja, men nu kan jeg spille med alle biler splitscreen med venner og
familie, jeg behøves ikke først bruge rigtig meget tid på at gennemføre
de forskellige rallies.

Hver vores mening, men snyd, okay, fair nok - jeg har nu købt spillet,
og vil gerne bruge alle bilerne :)