karate spil
Fra : Thomas H

Dato : 10-04-04 18:01

Hej GRUPPE er der nogen der kender et spil der minder om tekken bare til
PC????

Fra : Dan

Dato : 10-04-04 22:40

Oni...du kan få den billigt nu om dage i bilka og andre butikker..kig efter
billigserierne til 99,- eller 79,-

Fra : Frost

Dato : 10-04-04 23:04

> Oni...du kan få den billigt nu om dage i bilka og andre butikker..kig
efter
> billigserierne til 99,- eller 79,-

Njah, nu har Oni ikke så meget til fælles med Tekken, andet end
hovedpersonen ka' karate - ellers er spillene vidt forskellige i gameplay.
Der er ikke så mange "beat 'em up" spil til PC som til konsoller for tiden,
men Mortal Kombat spillene kan du altid prøve at give en chance. Jeg mener
at det halv-gamle Guilty Gear X lige er blevet udgivet til PC, så hvis du
falder over har det mine varmeste anbefalinger.

Fra : Blaster

Dato : 17-04-04 21:00

Du kan prøve at se om du kan opdrive Sega's Virtua fighter, der er vist både
en 1'er og 2'er. De findes til pc...

Fra : Kim2000

Dato : 18-04-04 19:58

> Hej GRUPPE er der nogen der kender et spil der minder om tekken bare
til
> PC????

næsten helt sørgeligt, men personligt mener jeg det bedste spil er IK, start
med at hente en c64 emulator. Jeg bruger CSS64 og derefter kan du finde IK
(og ca. 3000 andre spil) på f.eks. www.c64.com Som du kan læse i anden tråd,
så er der dog andre emulatorer, som sikkert er ligeså gode, men spillet
mener jeg fortsat er det bedste bud - det kræver dog du har et
joystick/joypad

Mvh
Kim

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 20-04-04 14:40

Kim2000 wrote:

> [...]
> kan læse i anden tråd, så er der dog andre emulatorer, som sikkert er
> ligeså gode, men spillet mener jeg fortsat er det bedste bud - det

Det er ikke rigtigt, man kan godt spille på tastaturet i både CCS64,
Vice og Frodo.

-Sune

--
Check out my band: www.secondnature.dk !