Populous hey Sune Mika Salminen
Fra : Aage

Dato : 06-04-04 18:34

det er her ikke mere gider du skrive hvad jeg skulle gøre igen? jeg mener
ellers jeg prøvede det men prøv lige at give mig rådene igen.

Tak Lars

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 06-04-04 19:25

Aage wrote:
> det er her ikke mere gider du skrive hvad jeg skulle gøre igen? jeg
> mener ellers jeg prøvede det men prøv lige at give mig rådene igen.
>
> Tak Lars

Google er opfundet og er ganske glimrende til formålet.
Klik her: http://tinyurl.com/39c6j

-Sune

--
Check out my band: www.secondnature.dk !

Fra : Kasper Aae

Dato : 06-04-04 19:26

http://web.onetel.net.uk/~lapinskas/troubleshooting.htm

--
Kasper Aae

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 06-04-04 19:28

Kasper Aae wrote:

http://web.onetel.net.uk/~lapinskas/troubleshooting.htm

Ja, netop. Så skal man bare bevæge sig lidt nedad på siden og så er den
der.

-Sune

--
Check out my band: www.secondnature.dk !