The sims CRASH!! bigtime...
Fra : Silver

Dato : 06-04-04 18:22

Jeg har installeret The Sims (det allerførste) på min bærbare og kan spille
det ca 5 minutter, så går den direkte ud til desktop uden at give
fejlmelding.

Sys.

Fujitsu Siemens C1110
Intel P4 1.3 ghz
Win XP pro dansk
Intel855 gfx m 64 mb ram shared.
512 mb ram pc2100
Alle opdateret drivers installeret.

Mvh
Silver.

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 06-04-04 21:02

Silver wrote:
> Jeg har installeret The Sims (det allerførste) på min bærbare og kan
> spille det ca 5 minutter, så går den direkte ud til desktop uden at
> [...]

Prøv at køre noget temperatur-målingssoftware og se om det er fordi den
bliver for varm.

-Sune

--
Check out my band: www.secondnature.dk !

Fra : Silver

Dato : 07-04-04 04:32

"Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv at køre noget temperatur-målingssoftware og se om det er fordi den
> bliver for varm.

Hmmm....jeg har min udblæsning til CPU i venstre side af den bærbare, der
hvor ESC sidder på tastaturet og jeg bruger ADSW til at styre med når jeg
gamer FPS og lign, der kan jeg tit mærke varmen når CPU'en arbejder groft og
ved the sims er der ikke så varmt, måske fordi det ikke er så krævende gfx
mæssigt, jeg har f.eks spillet Operation Flashpoint og Alien Vs Predator 2
på den og der var varmeudviklingen større så jeg tror ikke det er skylden,
har The Sims problemer med at køre på Win XP hos jer?.

Mvh
Silver.

Fra : Henriette Hansen

Dato : 07-04-04 07:28

Hej

Prøv eventuelt at geninstallere spillet ...der kan være gået kage i det
under installationen ellers så prøv evt. at sætte din skærmopløsning til
16 bit farver og se om det hjælper.

Jeg har selv Double Deluxe der indeholder Sims + 2 expansion packs + jeg har
Hot Date på min Xp Pro og har ingen probs med at køre spillet.

mvh
Henriette

Fra : Lars-Peter

Dato : 07-04-04 18:05

Har du servicepack 1. Har oplevet det samme uden sp1, pc'en kunne også finde
på bare at genstarte helt. Har du nyeste bundkortdrivere, grafikkortdrivere
mv.

Mvh Lars

Fra : Silver

Dato : 08-04-04 17:41

"Lars-Peter" <lars-p-olesen@privat_no spammail_.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
finde
> på bare at genstarte helt. Har du nyeste bundkortdrivere,

Hmmm nej jeg har ikke SP1 installeret....endnu....er i gang med det og håber
det hjælper :)

Mvh
Silver.