Hjælp til CIV3
Fra : Aragorn24

Dato : 03-04-04 10:34

Jeg vil så gerne spille Civ3, har det orginalt...

Har 2maskiner det ene med FX5200 kort den anden med Radion9600pro kort,
begge maskiner med Win XP, fuld orgraderet!

Når jeg installer Civ3, genstarter, går ind i spillet, så kommer der en
lille film med microsofts reklame, derefter bliver billedet helt sort på
skærmen, der kører stadig musik men intet billede!!!

Jeg kan IKKE finde en patch til Civ3, kun til udviddelsels pakkerne, nogen
der har nogle forslag???

Jeg er ved at være godt træt af at gennemføre CivII nu må det være 3erens
tur.

Det skal siges at da jeg købte spillet for nogle år siden, der kunne jeg
sagtens spille spillet, så den er ikke gal med cderen

På fårhond TAK!

Dennis

Fra : Peter Pan

Dato : 03-04-04 11:27

"Aragorn24" <aragorn24@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kan IKKE finde en patch til Civ3, kun til udviddelsels pakkerne, nogen
> der har nogle forslag???

ftp://ftp.infogrames.net/patches/civ3/Civ3v129f.exe

Det er den nyeste patch til Civ3 uden expansions.

Jeg kan iøvrigt kraftigt anbefale Civ3 Conquest. Der er mange forbedringer,
nye enheder, nye wonders og meget mere....

Mvh
Anders

Fra : arc@na

Dato : 03-04-04 19:18

"Peter Pan" <.@anders.dk> wrote in news:c4m33e$1dfe$1@news.cybercity.dk:

> ftp://ftp.infogrames.net/patches/civ3/Civ3v129f.exe

Tak for linket!

--
That which does not kill you makes you stronger.
Med venlig hilsen

Fra : Aragorn24

Dato : 04-04-04 09:30

Hej PETER, 10000 tak skal du have, nu virker pisset sku, SUPER!!!