Star Wars - Jedi Outcast II
Fra : Johnny A.

Dato : 02-04-04 16:15

Hej Gruppe,

Jeg spiller Jedi Outcast II på xbox og er kommet til den bane, hvor jeg skal
til at bruge jedikrafter. Jeg er kommet ind på en lukket bane, hvor jeg har
taget en kasse, som skulle give mig mulighed for at flytte rundt på ting med
jedi evner, og jeg kan også se at skyderingen viser blåt på nogle bestemte
ting, når jeg retter den imod dem, men der sker ikke noget uanset, hvad jeg
trykker på.
Nogen der ved,hvordan man kommer igennem den bane?

Johnny A.

Fra : Dopedog

Dato : 02-04-04 17:37

> [...]
jeg
> trykker på.
> Nogen der ved,hvordan man kommer igennem den bane?

Denne gruppe er til PC spil. Prøv dk.spil.computer.konsol istedet for. Det
er der hvor konsol nørderne sidder

-Ronnie

Fra : Johnny A.

Dato : 02-04-04 19:35