Counter-Strike - Condition Zero spørgsmål
Fra : Dopedog

Dato : 30-03-04 14:57

1. Er spillet FEDT? Jeg mener altså VIRKELIGT fedt eller er det en kæmpe
skuffelse ?

2. Jeg regner med at købe det imorgen men ville bare lige "for sjovs skyld"
høre om det kræver Half-Life eller om det er et stand alone spil ? HVIS det
kræver Half-Lfe, kører det så også på Half-Lfe's CD-key eller SKAL man bruge
den fra/til CS:CZ ?

På forhånd tak for svarene :)

-Ronnie

--
Slet SLETDETHER for at skrive til mig privat

Delete SLETDETHER to write to me private

Fra : Zif

Dato : 30-03-04 15:47

Det er okay, der er dog ikke sket den vilde opdatering,
andet end at man spiller mod bots.

Grafikken er stort set det samme.

Det er et standalone spil, så du skal ikke bruge Halflife cd key

Zif

Fra : Dopedog

Dato : 30-03-04 16:10

> [...]
> andet end at man spiller mod bots.
>
> Grafikken er stort set det samme.
>
> Det er et standalone spil, så du skal ikke bruge Halflife cd key

Ok tak for svarene! Jeg troede bare det var Counter-Strike 2 (altså totalt
nyt spil o.s.v.)

-Ronnie

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 31-03-04 22:50

> Ok tak for svarene! Jeg troede bare det var Counter-Strike 2 (altså totalt
> nyt spil o.s.v.)
Det er det sådan set også, da der også følger cs:cz deleted sceeens som er
singelplayer og helt nyt, det er den første version der blev lavet og uden
bots. Der følger jo 2 versioner af cs:cz med.

Hygge

AngelFire *KUK*

Fra : Dopedog

Dato : 01-04-04 10:05

> [...]
> singelplayer og helt nyt, det er den første version der blev lavet og uden
> bots. Der følger jo 2 versioner af cs:cz med.

Yep det fandt jeg ud af

-Ronnie