Uninstall af Battlefield Vietnam
Fra : [NH]7H

Dato : 26-03-04 10:11

Hej alle

Min kollega har mega problemer. Han skulle uninstall Battlefield Vietnam, da
det skulle over på en anden disk.

Han vælger tilføj og fjern programmer, men den fjerner åbenbart ikke det
hele, da han så vælger start-programmer-battlefield-uninstall får han at
vide at spillet ikke findes. MEN når han så sætter cd-rommen i igen, så kan
han kun vælge PLAY og ikke INSTALL.

Hvad skal den stakkels mand dog gøre.

Hjælp søges.

Bo

Fra : iddqd

Dato : 26-03-04 13:41

[NH]7H wrote:
> [...]
> vide at spillet ikke findes. MEN når han så sætter cd-rommen i igen, så kan

Omgå menuen der starter når han sætter CD'en i og i stedet starte
installationsprogrammet direkte. Kig efter et program som hedder
SETUP.EXE, det har sikkert en ikon som ligner en computer med skærm og i
finder det nok i roden af CD'en.

Mvh

Bruno

--
To mail me write to iddqdATworldonline.dk (U know what 2 do)

More of these http://www.westocykler.dk would mean less cars and less
polution.

Fra : [NH]7H

Dato : 26-03-04 14:26

> [...]
> installationsprogrammet direkte. Kig efter et program som hedder
> SETUP.EXE, det har sikkert en ikon som ligner en computer med skærm og i

Ja det har jeg bedt ham om, men han siger at "autorun" billedet kommer frem
igen, og der kan han kun vælge play og ikke install..

Bo

Fra : Jackie

Dato : 26-03-04 17:42

"[NH]7H" <sofus@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Ja det har jeg bedt ham om, men han siger at "autorun" billedet kommer
frem
> igen, og der kan han kun vælge play og ikke install..

HVad med at han undersøger sin Regdatabase for alt hvad der indeholder spor
af Battlefield Vietnam? Bare søg på et ord, som f.eks. Battlefield (HVis han
da ikke har den originale BF 1942 installeret), og slet så hvad der måtte
dukke frem af gamle levninger fra den tidligere version...Så burde maskinen
få det normale autorun vindue frem...

Men pas nu på med ikke at få slettet noget, som ikke har med spillet at
gøre...

Hygge og god weekend
Jackie

Fra : Mike

Dato : 27-03-04 23:51

> [...]
> hele, da han så vælger start-programmer-battlefield-uninstall får han at
> vide at spillet ikke findes. MEN når han så sætter cd-rommen i igen, så

Jeg oplevede samme problem.
Da jeg benyttede Tilføj/Fjern Programmer kom (install vinduet) frem og der
var flueben i de 2 øverste((den indikerer 0k til venstre)
jeg fjernede de 2 flueben og SÅ lavede den en Uninstall og bagefter kunne
jeg installerer igen

Håber i finder ud af det
mvh
Mike

Fra : [NH]7H

Dato : 29-03-04 08:32

Tak for alt hjælpen jeg har fået. Jeg ser hvad der sker.

Hygge

Bo