Hvor får jeg en copi af wolfenstein ?
Fra : michael

Dato : 25-03-04 23:54

Hej jeg har købt wolfenstein for 2-3 år siden men CD virker åbenbart ikke nu
og jeg har ingen kopi. Ved nogen om den kan downloades fra nettet eller hvad
gør man egentlig ?

V.h. Michael

Fra : michael

Dato : 25-03-04 23:58

Jeg glemte at sige at det er RTCW jeg mangler en kopi af.

Fra : Madsen

Dato : 26-03-04 00:34

On Thu, 25 Mar 2004 23:53:44 +0100, "michael"
<dsl72661a@post.cybercity.dk> wrote:

>Hej jeg har købt wolfenstein for 2-3 år siden men CD virker åbenbart ikke nu
>og jeg har ingen kopi. Ved nogen om den kan downloades fra nettet eller hvad
>gør man egentlig ?

Der er masser af binære nyhedsgrupper hvor der postes
kopier af spil og RTCW postes jævnligt der.
Da du jo selvfølgelig stadig har din originale registreringskode
til spillet kan jeg ikke se noget galt i at du skulle hente en
kopi på den måde.

mvh Madsen

Fra : Thomas Hjort

Dato : 26-03-04 01:30

"michael" <dsl72661a@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
nu
> og jeg har ingen kopi. Ved nogen om den kan downloades fra nettet eller

Du kan hente en RTWC-clon her: http://www.gamershell.com/download_2354.shtml

ganske gratis (lidt i stil med Halflife som CS).

Fra : Torben Abilgaard

Dato : 26-03-04 01:40

scripsit "Thomas Hjort"
> Du kan hente en RTWC-clon her:
http://www.gamershell.com/download_2354.shtml

Enemy Territory!

--
vh ¸.·´¯)

Fra : iddqd

Dato : 26-03-04 02:31

michael wrote:
> Hej jeg har købt wolfenstein for 2-3 år siden men CD virker åbenbart ikke nu
> og jeg har ingen kopi. Ved nogen om den kan downloades fra nettet eller hvad
> gør man egentlig ?

Kontakt producenten, de vil normalt tilbyde og bytte skiven for dig.

Mvh

Bruno

--
To mail me write to iddqdATworldonline.dk (U know what 2 do)

More of these http://www.westocykler.dk would mean less cars and less
polution.

Fra : michael

Dato : 26-03-04 10:46

Virker omstændigt. Jeg har mulighed for a kopiere en kammerats så det gør
jeg. Sikke noget lort med de CD skiver. Det er ikke første gang jeg oplever
at data går i stykker efter nogle år. Ligesom de DVD man lejer for der er
sgu altid lidt ridser i så de heller ikke virker. Jeg fatter ikke hvorfor de
ikke har lavet en teknologi baseret på en indkapsling af mediet. Hvor dum
kan man være bare for at spare lidt plads til lidt indkapsling. øvøvøv nu
skal vi så leve med de her sårbare skiver i mange år.

Michael

Fra : iddqd

Dato : 26-03-04 11:16

michael wrote:

> [...]
> kan man være bare for at spare lidt plads til lidt indkapsling. øvøvøv nu
> skal vi så leve med de her sårbare skiver i mange år.

Faktisk så brugte man i CD'ernes barndom såkaldte Tray's som beskyttede
skiverne. Når man skulle bruge en skive så lagde man den i en Tray,
forestil dig et hylster a'la det du kender fra 3½" disketter blot med
gennemsigtig låg, og den tray satte man så i sit CD-drev. Havde man så
en skive der skulle bruges ofte så lod man den blive i en Tray altid,
det var helt almindeligt for dengang kostede harddiske der kunne rumme
en CD kassen og CD-drev var heller ikke billige.

Jeg har faktisk ingen skiver i min samling, heller ikke blandt mine
musik CD'er, som ikke virker, men jeg har nok fået nogle gode vaner fra
dengang hvor selv en brændbar skive kostede over 100 kr. + moms

Mvh

Bruno

Fra : Robert Eriksen

Dato : 27-03-04 20:38

iddqd wrote:

> Faktisk så brugte man i CD'ernes barndom såkaldte Tray's som beskyttede
> skiverne.

De hed nu Caddy

Fra : Ukendt

Dato : 27-03-04 23:25

"Robert Eriksen" <roeBLÅBÆRGRØD@adr.dk> skrev i en meddelelse

> De hed nu Caddy

Hep! Har faktisk sådan en Plextor PX-R412Ci SCSI brænder med caddy til at
ligge :)

Tror endda det virker endnu.....

Lars B