Nyt Grafikkort til 3d spil (Farcry) - Hvil~
Fra : Allan Toft

Dato : 22-03-04 21:44

OT ?

Håber jeg ikke det er her i gruppen spillerne er, og derfor må kunne
hjælpe....

Jeg har netop prøvet demoen og mit grafikkokr kan ikke følge med tidens krav
dvs. jeg kan godt spille det men ikke med de fleste ting slået til, eller
ihvertfald ikke i særlig god kvalitet.

Så derfor skal jeg jo ha nyt, og har kigget lidt på et radeon 9800 kort, men
hvilken producent er egentligt bedst?

Jeg ved at der kan være stor forskel på hastigheden fra producent til
producent selvom grafikchippen er ens, så hvilket mærke ville du vælge hvis
du skulle købe nyt?

Evt. andet ATI vs. Nvidia

Pris max 1500

mvh
Allan

---

Fra : Kim Larsen

Dato : 22-03-04 21:57

"Allan Toft" <allan.toft@kat.webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg ved at der kan være stor forskel på hastigheden fra producent til
> producent selvom grafikchippen er ens, så hvilket mærke ville du vælge

Jeg tror nok du er i forkerte gruppe, og jeg får nok over nakken for at
svare dig, for du burde nok spørge i gruppen for grafikkort.
En af mine venner har lige i dag købt et ATI Radeon 9600XT, 128M DDR DVI-I
TVOUT, og det er et kort til 1349.- kr. og det er vildt, det sparker altså
godt til de forskellige spil, så mit bud er sådan et.

Kim Larsen

Fra : Michael Thomsen

Dato : 24-03-04 09:23

Jeg vil helt klar anbefale ATI.

Jeg har tidligere selv kun haft Nvidia, da ATI's drivere var meget dårlige.
Dette har ændret sig og jeg syntes kvaliteten som ATI levere er bedre end
nvidia.

9600XT 256Mb kan vel fåes til de penge!?

Mvh Michael