Nu kan du chatte med pornomodellerne fra C~
Fra : Groucho

Dato : 24-04-04 15:27

Jeg har lige set, at du nu kan chatte med pornomodellerne fra Cumfiesta
sitet. Det hele finder du på http://www.pornomaster.dk - stadig mit
ynglingssite på nettet.

Henrik Jakobsen, Nordre Fasanvej 224.3.
2200 København N. Danmark.
Telefon +45 3834 0058 Mobil +45 2175 2949

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 24-04-04 15:38

"Groucho" <henrix@mail.dk> writes:

> Jeg har lige set, at du nu kan chatte med pornomodellerne fra
> Cumfiesta sitet. Det hele finder du på http://www.pornomaster.dk -
> stadig mit ynglingssite på nettet.

[snip en masse spoiler(?)space]

> Henrik Jakobsen, Nordre Fasanvej 224.3.
> 2200 København N. Danmark.
> Telefon +45 3834 0058 Mobil +45 2175 2949

Kunne du ikke tænke dig, at læse lidt her
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.snak.seksualitet? Og derefter
lade være med at poste dine reklamer eller hvad det nu er her i
gruppen?

Mvh Trine

PS. Mail er også sendt privat, da det ikke lader til at Henrik læser
med i grupperne.

http://www.triane.dk, billig og god overnatning i Nordjylland
Spændende butik med stort udvalg i kurve og sæsonpynt

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 24-04-04 16:17

> [...]
> gruppen?
>
> Mvh Trine
>
> PS. Mail er også sendt privat, da det ikke lader til at Henrik læser

Næste gang skal vi så ikke alle bare sende til abuse@post.tele.dk, da det jo
er derigennem han poster.

Lars

Fra : Klaus G.

Dato : 24-04-04 22:49

> Næste gang skal vi så ikke alle bare sende til abuse@post.tele.dk, da det
jo
> er derigennem han poster.

Tjoeh, men hvad skal man helt præcist skrive? Sender gerne en mail, er ved
at være træt af alt den spam, man har jo nok i sin mailbox...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

2004spam@daydreamer.dk <---hvor meget spam kan den mon samle på ét år?

Fra : Kristian Ørmen Peder~

Dato : 25-04-04 07:05

> Tjoeh, men hvad skal man helt præcist skrive? Sender gerne en mail, er ved
> at være træt af alt den spam, man har jo nok i sin mailbox...

Du kan gøre ligesom mig. Opret dig på http://www.spamcop.net og kopier hele
news headeren ind. Så bliver han både anmeldt som spammer til spamcop.net og
der bliver sendt abuse raport til abuse@post.tele.dk

Jeg har allerede postet alle hans 3 sidste spams derinde.
Jeg kan fortælle at hans IP allerede er listet i en spamdatabase kaldet
dnsbl.sorbs.net

--
Kristian

Fra : Thomas Mørch

Dato : 26-04-04 22:54

Kristian Ørmen Pedersen wrote:

> [...]
>
> Jeg har allerede postet alle hans 3 sidste spams derinde.
> Jeg kan fortælle at hans IP allerede er listet i en spamdatabase

Eneste problem er at hvis manden har dynamisk tildelt ip adresse, kommer det
også til at gå ud over andre..

/ Thomas

Fra : Anita

Dato : 26-04-04 23:27

"Thomas Mørch" <tm@nowhere.dk> skrev

> Eneste problem er at hvis manden har dynamisk tildelt ip adresse, kommer
det
> også til at gå ud over andre..

Arh... dér gik lige et lys op for mig.
Jeg har nemlig fået et par mails retur fra sådan en spam-fætter der - og
fattede ikke lige hvad det gik ud på. Men det er helt sikkert pga. dynamisk
IP (Stofanet).

Venligst Anita

Fra : Q

Dato : 24-04-04 16:45

"Groucho" <henrix@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Henrik Jakobsen, Nordre Fasanvej 224.3.
> 2200 København N. Danmark.
> Telefon +45 3834 0058 Mobil +45 2175 2949

Klage angående spam fra IP 80.165.142.68 afsendt til abuse@post.tele.dk

Det er da heller ikke for smart at smide sit eget navn og adresse med i
reklamerne

/peter