Søger bi par til hed sex. Gerne dyre sex .~
Fra : Bente

Dato : 16-04-04 14:40

Jeg søger bi par til hed sex. Det vil være dejligt hvis i har en han hund
jeg også kan sutte.

Mvh. Bente.

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 16-04-04 18:17

"Bente" <BenteT.Rasmussen@agrsci.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg søger bi par til hed sex. Det vil være dejligt hvis i har en han hund
> jeg også kan sutte.

Du er sgu' da til lidt af hver. Desværre er du også havnet i den forkerte
gruppe. news:dk.opslag.personlige er mere relevant.

Lars

Fra : Pettersen; Roald

Dato : 16-04-04 18:20

Bente skrev i dk.snak.seksualitet:

> Jeg søger bi par til hed sex.

Ikke noget med blomster.

Hvad laver egentlig biavlerne nu om dage?

Fra : Klaus G.

Dato : 16-04-04 19:22

"Pettersen; Roald" <roald@nomail.invalid> wrote in message

> Ikke noget med blomster.
>
> Hvad laver egentlig biavlerne nu om dage?

Pfffff....HAHAAHHAH! Undskyld, jeg var flad af grin da jeg så det du
skrev... *snøft*

Endnu engang undskyld, skal lige samle mig...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

2004spam@daydreamer.dk <---hvor meget spam kan den mon samle på ét år?

Fra : Pettersen; Roald

Dato : 17-04-04 11:17

Dette postes i både dk.snak.seksualitet og dk.admin.netmisbrug
Svar på dette postes ikke automatisk i dk.snak.seksualitet

Klaus G.:
> Endnu engang undskyld, skal lige samle mig...

Min fantasi løb af med mig :)

Efter at have samlet mig, mistænker jeg,
at en Bente er blevet hængt ud af andre.

Kunne jeg maile hende hendes indlæg;
<407fe1f5$0$238$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
med en opfordring om at klage, hvis hun føler sig misbrugt?

Hvis det er en god idé, bør hun så klage til <abuse@post.tele.dk>?

Her er Bente's header uden e-adresse:

Fra : Ole M.

Dato : 19-04-04 15:44

Beklager MEGET. Det er en fejl. Undskyld mange gange.

Mvh. Ole.

Fra : Ole M.

Dato : 19-04-04 15:46

Undskyld mange gange. Det skal ikke ske igen. Det var en fejl.

Mvh. Ole.

Fra : Per O. Madsen

Dato : 19-04-04 21:04

"Ole M." <omFJERNMIG@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Undskyld mange gange. Det skal ikke ske igen. Det var en fejl.
>
> Mvh. Ole.

Alle oplysninger om afsender er sendt til Bente. IP adresserne var meget
nemme at spore, og fører entydigt til et firma i Brande. Man kan selv prøve
ved at taste IP'en i meddelelsen ind på følgende adresse:
http://www.ripe.net/perl/whois

Per O

Fra : Andersen, Aalborg

Dato : 19-04-04 21:16

> [...]
prøve
> ved at taste IP'en i meddelelsen ind på følgende adresse:

Hvad skal vi så lige bruge det til........? - Det er jo ikke Bente med et
efternavn, så
der er da ikke nogen der er blevet hængt ud vel.... Jeg sidder endda og
spilde min
tid på at besave din mail.....

Cut Elly

Fra : Per O. Madsen

Dato : 19-04-04 22:42

"Andersen, Aalborg" <hean@mail-online.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
et
> efternavn, så
> der er da ikke nogen der er blevet hængt ud vel.... Jeg sidder endda og

At du ikke har en viden, som gør at du kan finde ind bag de oplysninger som
ligger i den oprindelige mail, betyder ikke at vi ikke er mange som har
betydelig større viden om Internet en du åbenbart besidder, og som godt kan
finde såvel Bentes arbejdsplads, som flere andre ting.
Det er i orden at du ikke ved noget om den slags, men så er det trods alt
bedre at lade være med at prale med sin uvidenhed.

Per O.

Fra : Anita

Dato : 19-04-04 23:08

"Per O. Madsen" <digitalNEJTAK@osterbo-net.dk> skrev

> [...]
> Det er i orden at du ikke ved noget om den slags, men så er det trods alt
> bedre at lade være med at prale med sin uvidenhed.

Og hvad er det helt præcist du vil bruge den viden til?

Venligst Anita

Fra : Per O. Madsen

Dato : 19-04-04 23:11

"Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> "Per O. Madsen" <digitalNEJTAK@osterbo-net.dk> skrev

> som
> kan
>
> Og hvad er det helt præcist du vil bruge den viden til?
>
> Venligst Anita

Den har jeg brugt til at give de nødvendige oplysninger videre til Bente, så
hun kan klage over den som laver den slags svineri mod hende i denne
nyhedsgruppe. Jeg har haft kontakt til Bente, og hun er offer for en grov
spøg, som ikke kun har udspillet sig herinde på dk.snak.seksualitet. Hun har
nu oplysninger nok til en klage over vedkommende.

Altså bare en bruge som hjælper en anden bruger ... intet hokus pokus !

Per O.

Fra : Absolut Jens

Dato : 20-04-04 07:18

Per O. Madsen wrote:
> [...]
> vedkommende.
>
> Altså bare en bruge som hjælper en anden bruger ... intet hokus pokus

var hun så slet ikke til alt det frække ?

øv øv og øv

--
Jens

Gud gav ganske vist menneskerne forstanden, men glemte Henrik Kylling &
Allan(2300)

Fra : Per O. Madsen

Dato : 20-04-04 14:27

<KLIP>
> [...]
>

> --
> Jens
>
> Gud gav ganske vist menneskerne forstanden, men glemte Henrik Kylling &

You can't win them all !

Per O.

Fra : Ole M.

Dato : 20-04-04 07:26

Jeg beklager endnu engang dette. Det skal aldrig ske igen. Undskyld mange
gange Bente.

Mvh. Ole.

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 20-04-04 15:09

Ole M. wrote:

> Jeg beklager endnu engang dette. Det skal aldrig ske igen. Undskyld mange
> gange Bente.
>
> Mvh. Ole.

Hvad siger du undskyld til? Var det dig der postede det oprindelige indlæg?

mvh.
Martin Jørgensen

Fra : Peter Juhl

Dato : 20-04-04 17:09

Per O. Madsen wrote:

> [...]
> oplysninger som ligger i den oprindelige mail, betyder ikke at vi
> ikke er mange som har betydelig større viden om Internet en du

Ja, det er flot at du har lært at bruge den browser til andet end
dating.dk - scorede du så fordi du var så klog?

/Peter

Fra : N/A

Dato : 21-04-04 17:15

Fra : Peter Juhl

Dato : 21-04-04 17:15

Per O. Madsen wrote:

> Hvis man er klog bare fordi man har brugt en smule tid på at sætte
> sig ind i det værktøj man bruger, før man bruger værktøjet til at
> belemre andre med sine mere eller mindre åndrige kommentarer, så
> er jeg klog. Du ved f.eks. ikke at man ikke bruger en nyhedsklient
> (Outlook Express eller lign.) til dating eller andre html sider.
> Hvis du kan bruge et nyhedprogram til at surfe på html sider
> (almindelige hjemmesider), så er du da den klogeste af os to .
> Men du skal nok alligevel ikke regne med at det rækker til at score
> noget mere interessant end en ged

Outlook Express kan skam udemærket vise HTML sider - nogle mener endda
at den er alt for god til det, men for nu at hjælpe dig lidt med din
misfortolkning - hvad hedder programmet du brugte til at se Ripe's
hjemmeside og hvad kalder man denne type programmer?

> Hvis du kun er vandt til at hjælpe folk for at få noget for det, så
> ligner du desværre hovedparten af borgerne i dette land. Vi er
> faktisk nogle som godt kan hjælpe uden at få noget for det. Hvis du
> aldrig har prøvet det, så kan jeg varmt anbefale at du bare een gang
> prøver det. Det giver en god fornemmelse indeni.

Ja, jeg har måske været blind alt imens en ny superhelt har set dagens
lys - det er jo intet mindre end fantastisk at du springer ud netop nu,
hvor verden er af lave, har du valgt et navn, et logo og en kappe - har
du en grotte hvor din superhurtige Toyota står parkeret eller flyver du
bare rundt lige som supermand, har du mødt ærkeskurken og skal verden
holde vejret i frygt for de slag der vil være mellem jer to?

Per-O-Man Vs. Brantexor

Det er smukt!

> Mit råd er det samme som til din kollega i ånden. Lad være med at
> udstille Jeres uvidenhed i et forgæves forsøg på at latterliggøre
> andre.

En klog mand har en gang sagt nej tak til 8 bit karakterer i UseNet
headers, var det ikke noget for dig - nu hvor du har sat dig ind i "dit
værktøj"?

/Peter