drosel-kit til 600 !!!
Fra : Simon Fogh Pedersen

Dato : 30-04-01 08:40

Hej...

Håber der er nogle der kan hjælpe mig........

Har hørt at man skulle kunne drosle sin MC ned til en "lille" MC ved køb af
nogle enkelte dele.......

Nogen der ved om dette er sandt ??? Så man kunne måske kører en FZR-600 med
lille kort eller lign. 600 ccm ???

mvh Simon

Fra : m.grewy

Dato : 30-04-01 11:20

Det er også rigtig det koster ca 1600 kr + montering.
Men det er også billigere end skal købe en lille MC og så om 2 år ud og købe
en større.

Michael

Fra : Simon Fogh Pedersen

Dato : 30-04-01 17:31

Er dette prisen på en FZR-600 eller er det ca. prisen på de fleste 600ccm
????

mvh Simon

Fra : m.grewy

Dato : 30-04-01 21:36