Fra : Kall, Mogens

Dato : 23-04-04 08:23

Mogens Kall skrev (til Cyril):

date: 17. april 2004 CET 12:25
Subject: Re: Jesus - Messias eller ej?
1894 news:JD7gc.143987$jf4.7591223@news000.worldonline.dk

(citat start)

[ ... ]
> (Jesu genetiske nedstamning)

Cyril's anklagepunkt lød i indlæg ...

Date: 14. april 2004 CET 14:52
news:20040414145207.265111c6@cylle
[ ... ]

> Fordi disse er givet til Israels folk. 5. Mos. 18:9ff (især 18:15).

Jeg har tidligere overfor muslimerne skrevet, at Muhammed af gode grunde
IKKE kan være opfyldelsen af denne profeti; hvori der står, at ...

"Jeg (own: JHVH) vil lade en profet som dig (own: Moses) fremstå
for dem (own: jøderne) *af deres brødre* ..."
(5.Mos.18,18)

Jeg har katagorist afvist, at Muhammed kan være denne profet; idet han jo
var araber (Sûra 62,3), og araberne nedstammer jo fra Ismael (modsat jøderne
som nedstammer fra Isak).

Med hensyn til Jesus, derimod, kan Han sagtens være 100% (genetisk set) jøde
samtidig med, at Han er Adam-no-2 (søn af Gud, akkurart som Adam var søn af
Gud, Lukas 3,38).

Hvorfor ?

Jo, fordi Gud Fader skabte Ham (Jesus Kristus) med en jødisk DNA-profil !!!

Denne, Jesu DNA-profil, kan endog være meget beslægtet med Maria's og
Josef's - eller måske endnu bedre (apropos striden om kong Davids arving):

Hva' med en DNA-profil tæt op af kong David !!!

Bevares! Gud kunne godt have skabt ham (Jesus Kristus) med en DNA_profil
(fx. a black-one), men nu valgte Skaberen altså at give ham en jødisk
profil, netop fordi Skaberen Selv (gennem Sin profet) havde forudsagt det!

Hvem skulle kunne forhindre Ham heri ?

Skaberen af dette Univers gør, hvad der passer Ham!

Bemærk venligst, at folkene sagde om Jesus, at de kendte Ham (det er jo
Josefs søn af Nazareth). Det havde de jo ikke gjort, dersom Han var a
black-one.

Et meget vigtigt spørgsmål i denne forbindelse må være:

Har vi så at gøre med en DNA-forfalsket udgave af en jødisk profil ?
(apropos filmen "de stjålne kroppe")

Nej (vil jeg våge at postå. Det vil langtfra være korrekt; idet Gud-Fader jo
så hertil kunne tilføje:

DADDY-simulering:
I-AM the ow[n]er of the Life.

Det er Gud, Som er *Ophavsmanden* til livet på Jorden (inklusiv den jødiske
race). All rights reserved DADDY !!!

(citat slut)

Idet Cyril endnu ikke har modsagt dette, må konklusionen være, at Jesus godt
både kan være Guds-søn og samtidig af Davids afstamning.

Med kærlig venskablig hilsen
Mogens Kall
The servant of Michael.

Bible Free Downloads:
From http://www.gospelcom.net/ibs/
From http://www.wbtc.com/default.htm

Ønskes oplysninger om Mormonerne, Jehovas Vidner eller en anden sekt,
da kontakt Dialogcentret http://www.dci.dk/

Last-Informationfile:
1662 news:sbX3c.108512$jf4.6509896@news000.worldonline.dk
1847 news:wWtfc.143210$jf4.7527548@news000.worldonline.dk

File-number:
1966

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 14-06-04 12:33

"Kall, Mogens" skrev

[ ... ]
> [...]

> Det er Gud, Som er *Ophavsmanden* til livet på Jorden (inklusiv den
> jødiske race). All rights reserved DADDY !!!

Et Skriftsted fra NT kan muligvis *bekræfte* dette (Hebr.7,1-3); idet der
her står ... "uden stamtavle" ... samt ... "uden begyndelse på sine dage
(peger helt tilbage i tiden til Edens Have og længere endnu ... )".

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 1000 Danish Kr. (around 140 US $), jump ...
2475 news:iBLxc.10366$Vf.570870@news000.worldonline.dk