Hvad kan være bekendt og bede om
Fra : Anonym

Dato : 11-04-04 21:53

Efter hvad jeg har læst her i denne gruppe kan man bede om at, ligge fra
rigdom/kvinder/biler/ osv. er der noglen eks. på en bøn til et bestemt
formål, så vil jeg gerne læsse den

--
Ved retursvar brug denne em@il adresse til private svar.
mailto:npoulsen@post8.tele.dk

Fra : Lars Erik Bryld

Dato : 12-04-04 10:25

Scripsit Anonym:

> Efter hvad jeg har læst her i denne gruppe kan man bede om at, ligge
> fra rigdom/kvinder/biler/ osv. er der noglen eks. på en bøn til et
> bestemt formål, så vil jeg gerne læsse den.

Kig lidt på denne tekst:

http://www.bridgewood.org/index.cfm?PAGE_ID=296&EXPAND=248

Lars Erik Bryld

Fra : Mr. D

Dato : 12-04-04 10:32

"Anonym" <Anonym@Anonym.com> skrev i en meddelelse
> Efter hvad jeg har læst her i denne gruppe kan man bede om at, ligge fra
> rigdom/kvinder/biler/ osv. er der noglen eks. på en bøn til et bestemt
> formål, så vil jeg gerne læsse den

Her er en god bøn:

Giv mig hverken armod eller rigdom,
men giv mig det at spise, der tilkommer mig,
v9 for at jeg ikke skal blive så mæt,
at jeg fornægter dig og siger: »Hvem er Herren?«
og for at jeg ikke skal forarmes og blive en tyv
og krænke min Guds navn.
Ordsp 30,8 - Ordsp 30,9

Mr. D
Simon Griis
www.amen.nu

Fra : Lyrik

Dato : 14-04-04 10:45

> [...]
> Efter hvad jeg har læst her i denne gruppe kan man bede om at, ligge fra
> rigdom/kvinder/biler/ osv. er der noglen eks. på en bøn til et bestemt
+++++++++++++++++++++++++++++++++
Jeg tolker dine ord "ligge fra" som at du ønsker at fralægge dig disse ting
som har en for dominerende rolle i dit liv!
Du har indsét at mennesket ikke kun lever af materielle ting, men af
åndelighed og det der højner menneskeligheden i personen.
Du kan bare bede om at få hjælp af Jesus til at gøre den forandring.
Det er i Jesu navn du får kraften og hjælpen til at blive et nyt og bedre
menneske.
"Jesus hjælp mig til at fokusere på kærligheden mellem mennesker og være en
støtte for andre. Jesus vil du komme ind i mit liv og tage bolig i mit
hjerte med din Helligånd? Jeg forsager djævelen og alle hans fristelser, lad
ikke biler, kvinder og rigdom få magten over mig!"
Amen!
Kom Herre Jesus ind i mit liv!

Hilsen
Jens