Jean-Claude van Damme indspiller også Jesu~
Fra : arc@na

Dato : 04-04-04 05:51

Fra dagens BERLINGER (og jeg skriver af):

Action-stjerner fra hele kloden tager nu handsken op fra Mel Gibsons
omdiskuterede men kommercielt set særdeles succesfulde Jesus-film.

Således har belgieren Jean-Claude van Damme - også kaldet "The muscles
from Brusselles" - allerede skrevet manuskriptet til sin egen version af
lidelseshistorien i "Operation Christ".

"Jeg har aldrig forstået, hvorfor han ikke bare slår igen", fortæller van
Damme, som har valgt en noget friere fortolkning af, hvad der skete på
Golgatha den skæbnesvangre dag.

"Okay, altså, de der romer-typer får ham jo godt nok knaldet op
på´korset, men så kommer jeg som en af disciplene og cirkelsparker en hel
masse og smider nogen shuriken efter dem, inden vi stikker af sammen i
sådan en helt vild hestevogn. Så er der en helt crazy jagt efter os med
heste og alt muligt", afslører han om handlingen.

Indtil videre har han dog haft svært ved at finde et selskab, som vil
financiere og lægge navn til projektet, men ifølge kilder i branchen går
optagelserne i gang til juni.

Og det skulle efter sigende også have fået en anden hårdtslående
filmstjerne, Steven Seagal, til at lancere sit Jesus-projekt: "Jesus -
with a vengeance" eller på dansk: "Jesu Hævn".

LOL, anker fra Berlingske!!!! ))

--
A scar nobly got, or a noble scar, is a good livery of honour;
so belike is that. - William Shakespeare

Fra : Ingolf

Dato : 04-04-04 06:05

"arc@na" <this@ress.is.invalid> wrote in message
> [...]
>
> --
> A scar nobly got, or a noble scar, is a good livery of honour;
> so belike is that. - William Shakespeare

Rofl!! "Passion of the Christ 2 - Payback time!". Jeg håber Arnold
Swarzenegger dropper sit politikerpjat, og kommer tilbage til filmen. Han
ku' få en fed rolle i denne film.

Fra : Jesper

Dato : 04-04-04 07:46

Ingolf <dont_spam_ingolf@excite.com> wrote:

> Rofl!! "Passion of the Christ 2 - Payback time!". Jeg håber Arnold
> Swarzenegger dropper sit politikerpjat, og kommer tilbage til filmen. Han
> ku' få en fed rolle i denne film.

Det næste må vel være at "The Muscles From Brussels" indspiller Ghandi
II - No More Mr. Passive resistance og virkeliggøre Weird Al Jankovics
parodi fra filmen UHF
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Cyril Malka

Dato : 04-04-04 10:45

Den Sun, 4 Apr 2004 08:45:45 +0200
skrev pletfjerner@kaffefilter.invalid (Jesper) om Re: Jean-Claude van
Damme indspiller også Jesus-film :

J> Det næste må vel være at "The Muscles From Brussels" indspiller
J> Ghandi II - No More Mr. Passive resistance og virkeliggøre Weird Al
J> Jankovics parodi fra filmen UHF

Faktisk har de franske komikere "Les Inconnus" for flere år siden lavet
en parodi på Jesus II.

Man kan bl.a. se de 13 side ved bordet og dele burgere og drikke Coca
Cola. alle spiser og drikker med undtagelse af Judas.

Jesus spørger ham så: Hvorfor spiser du ikke, Judas, forekommer det, du
har i din tallerken dig ikke helt kosher?

Han præsenterer sig som: jeg er Kristus, Jesus Kristus, Søn af Gud. Og
hvem er du?

- Pilatus, pontius Pilatus, søn af...
- son of a bitch!

Det hele er præsenteret som en trailer der slutter med at Jesus syer sig
selv i brustkassen, forbinder sine blodige hænder, ser i kameraet og
siger: Og nu, skal der gives røvfulde.

(Gå ikke glip af Jesus III - Genkomsten!)

Den er hylemorsom, men desværre på fransk uden tekster.

--
Venligst

Cyril

et-sect-era - Aktualitetsblad om sekternes verden
et-sect-era 3. årgang - nr. 47 - Tema: De evangeliske kristne - Parate
til at overtage verden?
http://www.etsectera.com/ - http://www.sekter.org/

Fra : Michael Jørgensen

Dato : 04-04-04 17:30

Sig mig, har det ikke lige været 1. april....

-Michael.