de 10 bud
Fra : Ukendt

Dato : 28-03-04 14:07

er der ikke noget med at der står i de 10 bud at man ikke må lyve.

hvis der gør hvorfor gør andreas falck det så ?

Fra : Harald Mossige

Dato : 28-03-04 15:43

"natas" <Sort> wrote in message
> er der ikke noget med at der står i de 10 bud at man ikke må lyve.
>
> hvis der gør hvorfor gør andreas falck det så ?

Nei, han "lyg" ikkje. Men du må skjønna noko om psykologien bak.

Heile livet hans står og feller på om bibelen "er sann", Derfor, sidan
bibelen "er sann", så må der alltid finnast "ei annan forklaring" når nokon
peiker på "svakheter" i bibelen. Som oftast er det "feil" med personane som
peiker, så som kunskapsløysa, vrangvilje, bevisst vranglære med meir.

Eg trur meir at det kan liknast med fargeblindhet. Han mangler rett og slett
evnen til å "sjå" "feila" i bibelen.

HM

Fra : Peter B. Juul

Dato : 28-03-04 18:41

"natas" <Sort> writes:

> er der ikke noget med at der står i de 10 bud at man ikke må lyve.
>
> hvis der gør hvorfor gør andreas falck det så ?

Faktisk, din belastende lille, uvederhæftige Hvidovre-knægt, står der
ikke i de ti bud, at man ikke må lyve.

Der står: "Du må ikke bruge Herren din Guds navn til løgn, for Herren
vil aldrig lade den ustraffet, der bruger hans navn til løgn." og der
står "Du må ikke vidne falsk mod din næste."

Uanset om Andreas har slettet nogle gæstebogsindlæg eller ej, så har
han ikke overtrådt nogen bud derved.

Hvad mere er: Din "track record" fra dk.medier.tv sandsynliggør, at
det er dig, der er fuld af løgn.
--
Peter B. Juul, o.-.o "[Tor Nørretranders] er feteret i medierne
The RockBear. ((^)) som 'videnskabsjournalist' og ofte også

Fra : Ukendt

Dato : 29-03-04 11:26

Peter B. Juul wrote:

> Faktisk, din belastende lille, uvederhæftige Hvidovre-knægt, står der
> ikke i de ti bud, at man ikke må lyve.

hvis du prøver at finde min ardresse skal du gøre det bedre.
du er tæt på men hvidovre er det ikke.

> Uanset om Andreas har slettet nogle gæstebogsindlæg eller ej, så har
> han ikke overtrådt nogen bud derved.

jov når han nægter han har gjort det så lyver han.

> Hvad mere er: Din "track record" fra dk.medier.tv sandsynliggør, at
> det er dig, der er fuld af løgn.

den må du lige forklare.

--
mig

Fra : Dres

Dato : 29-03-04 11:39

I news:4067f9cb$0$426$edfadb0f@dread14.news.tele.dk skrev
natas følgende:

[ ... ]

> jov når han nægter han har gjort det så lyver han.

Jeg har jo forklaret dig hvordan tingene hænger sammen, men du
fremturer åbenbart stadig med dine udokumenterede påstande.

Hold den slags i den gruppe hvor det hører hjemme!

FUT dk.snak.mudderkastning - hvor du har frit slag

Fra : Ukendt

Dato : 29-03-04 13:48

"Dres" <stort@sorthul.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hold den slags i den gruppe hvor det hører hjemme!
>
> FUT dk.snak.mudderkastning - hvor du har frit slag

fut ud af min tråd hvis du ikke kan holde til sandheden.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 29-03-04 11:42

"natas" <Sort> writes:

> hvis du prøver at finde min ardresse skal du gøre det bedre.

Jeg prøver ikke. Jeg har den.

> du er tæt på men hvidovre er det ikke.

Postadressen er.

> jov når han nægter han har gjort det så lyver han.

Har han løjet i Guds navn? Har han løjet om andre? Det er de to bud,
der er tale om.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Det handler alt sammen om at tage hensyn til
The RockBear. ((^)) sine medmennesker, selv når de er åbentlyst

Fra : Ukendt

Dato : 29-03-04 13:07

"Peter B. Juul" <p4@enzym.rnd.remove.this.part.uni-c.dk> skrev i en
meddelelse news:m2zna0exyz.fsf@enzym.rnd.uni-c.dk...

> Jeg prøver ikke. Jeg har den.

> Postadressen er.

nej det er den ikke, så hvis du har betalt for det program så er du blevet
snydt.
men hvis du har min ardresse så send dog en email eller bedre ring.

Fra : Ukendt

Dato : 29-03-04 13:40

"Peter B. Juul" <p4@enzym.rnd.remove.this.part.uni-c.dk> skrev i en
meddelelse

Danmarks Tekniske Universitet.

hvis du sidder der og laver ip sporing så er du sku ikke for kvik, så er det
jo bare at tage knoglen og ringe til systemadministratoren og så er du nok
færdig med det.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 29-03-04 13:48

"natas" <sort> writes:

> hvis du sidder der og laver ip sporing så er du sku ikke for kvik, så er det
> jo bare at tage knoglen og ringe til systemadministratoren og så er du nok
> færdig med det.

Du har absolut intet clue om, hvordan jeg har fundet din adresse,
kammerat.

Ydermere er der intet ulovligt eller for den sags skyld uetisk ved
IP-triangulering.

Og så er der den lille detalje, at jeg _er_ systemadministrator.
--
Peter B. Juul, o.-.o "De fleste danskere i dag er vokset op med TV,
The RockBear. ((^)) og har derfor ikke længere tålmodighed til et

Fra : Ukendt

Dato : 29-03-04 14:48

Peter B. Juul wrote:

> Og så er der den lille detalje, at jeg _er_ systemadministrator.

så er det jo bare at hoppe en op

--
mig

Fra : Peter B. Juul

Dato : 29-03-04 14:57

"natas" <sort> writes:

> så er det jo bare at hoppe en op

*suk*

Fint, fint. Gør du bare det. Men send mig endelig en kopi. Jeg vil
nyde at se dine argumenter for, at jeg har gjort et eller andet bare
tilnærmelsesvist uetisk.

Fra : Ukendt

Dato : 29-03-04 16:47

Peter B. Juul wrote:

> *suk*
>
> Fint, fint. Gør du bare det. Men send mig endelig en kopi. Jeg vil
> nyde at se dine argumenter for, at jeg har gjort et eller andet bare
> tilnærmelsesvist uetisk.

hvorfor skulle jeg det ?

--
mig

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 29-03-04 15:13

"natas" <sort> mælte sligt:

>så er det jo bare at hoppe en op

Jeg aner ikke, hvem du er, men den her diskussion er totalt vildt
barnlig og har ikke en døjt med denne gruppe at gøre. Kan du ikke spille
smart i e-mails i stedet?

Venlig hilsen,
Rasmus Underbjerg Pinnerup
--
"What did you do now? Stop doing things!"

Fra : Ukendt

Dato : 29-03-04 13:45

"Peter B. Juul" <p4@enzym.rnd.remove.this.part.uni-c.dk> skrev i en
meddelelse

pbjuhl at post tele dk
hvorfor bruger du ikke det ?

Fra : Peter B. Juul

Dato : 29-03-04 13:49

"natas" <sort> writes:

> pbjuhl at post tele dk
> hvorfor bruger du ikke det ?

Fordi det ikke er mig. Ganske simpelt.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Man skal ikke dø en lineær død."
The RockBear. ((^))          - Birksted