Ny bog af Torben Søndergaard - Den sunde ~
Fra : Dorthe

Dato : 21-03-04 12:17

Fra : jørgen

Dato : 21-03-04 13:47

"Dorthe" <den_alternative@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:cc8989d2.0403210317.585b32ef@posting.google.com...
> Hej Alle
>
> måske denne bog er noget for jer.
>
> se www.bog-mystik.dk
>
> http://www.bog-mystik.dk/Default.asp?Action=Details&Item=1156

Det lyder som en bog Christian Hedegaard kunne have skrevet.

Åbenbart er T. S. en ny forfatter uden nogen forståelse for Guds nåde eller
hvordan Han virker med mennesker. En mangel der er så udpræget i
herlighedsteologiske kredse og skadelig for mennesker med skrøbelig
samvittighed. Bestemt ikke en bog jeg vil anbefale.

mvh jørgen.

Fra : Vidal

Dato : 23-05-04 15:11

Dorthe wrote:

> Hej Alle
>
> måske denne bog er noget for jer.

Har du ikke sendt det indlæg før?

Men det får mig til at tænke på forholdet mellem begrebet
gudsfrygt og kærlighed til Gud.

Kan man elske den, man frygter eller for den sags skyld
frygte den, man elsker?

Ægteskabs-analogier frabedes.

Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Vidal

Dato : 23-05-04 15:21

Vidal wrote:

> Har du ikke sendt det indlæg før?

Nå, undskyld, jeg sidder og roder med Thunderbird og kom til
at besvare et ældre indlæg.

Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Andreas, Ravsted

Dato : 23-05-04 15:59

I news:40b0b224$0$159$edfadb0f@dread11.news.tele.dk skrev
Vidal følgende:

> Nå, undskyld, jeg sidder og roder med Thunderbird og kom til
> at besvare et ældre indlæg.

Tja, det er vel alderen der trykker den *ældre* LOL

http://sda-net.dk/ + http://skabelsen.info/
http://ravsted.dk/ - *Byen hvor der sker noget !!*