Nyhed
Fra : Johnny Bonde

Dato : 28-04-04 22:59

Se dagens Musiknyhed HVER dag på
www.underholdningsnettet.dk

Fra : Jacob E.

Dato : 28-04-04 23:39

Johnny Bonde wrote:
> Se dagens Musiknyhed HVER dag på
> www.underholdningsnettet.dk

Se dagens øvrige nyheder HVER dag på
www.bt.dk

Fra : Emil Rune

Dato : 29-04-04 11:56

"Jacob E." <sp@mmerdie.invalid> wrote in message
> Johnny Bonde wrote:
> > Se dagens Musiknyhed HVER dag på
> > www.underholdningsnettet.dk
>
> Se dagens øvrige nyheder HVER dag på
> www.bt.dk

Eller lad være...

Fra : Peter Juhl

Dato : 29-04-04 22:46

Johnny Bonde wrote:

> Se dagens Musiknyhed HVER dag på
> www.underholdningsnettet.dk

En rigtig god side med masser af brugbar information - jeg er glad for
at der endelig kommer et on-line magasin, som gider beskæftige sig med
den lidt smallere musik, jeg har netop ventet på at nogle gad at skrive
om Kim Schwartz koncept-album "Tjek På Sovsen", og jeg kan se at det er
faldet i anmelderens smag også. Jeg havde frygtet at den lidt dystre
tone (som på f.eks. Køge Torv og Den Gamle Ostemand) på pladen ville
skræmme mange af Kim's fans væk, men det er positivt at høre at
anmelderen næsten afgik ved døden under gennemlytningen af dette epos.

Mere generelt vil jeg rose stilen på siderne - specielt Klaus & Servants
julekortet fra 1987 bringer minder her sidst i April, dog kan jeg fra
samme sublime billedserie ikke rigtig forstå hvorfor der er 5 mand på
billedet af de 4 esser - er det en groupie eller en roadie, som har
sneget sig ind?

Og ros til klippet fra koncertfilmen "Super Disco Breakin': Anni Flit &
Meik" ... det er bare klasse.

/Peter

Fra : -V-

Dato : 29-04-04 22:54

Peter Juhl wrote:

> [...]
> kan jeg fra samme sublime billedserie ikke rigtig forstå hvorfor der
> er 5 mand på billedet af de 4 esser - er det en groupie eller en

LOL!!!!!

-V-

Fra : Ukendt

Dato : 07-05-04 12:26

"Johnny Bonde" <johnny.bonde@underholdningsnettet.dk> skrev i en meddelelse
> Se dagens Musiknyhed HVER dag på
> www.underholdningsnettet.dk

DET er fandemig sager!

"Du kan hyre Lone's hest Rico til bedækning af din Hoppe
eller købe et af de søde føl efter Rico - se på Cowboy Lones
Hjemmeside www.cowboy-lone.dk"

Det er sgu service... LOOOL!

Lars B