Taco House i Aalborg
Fra : Ukendt

Dato : 26-04-04 17:23

Hej.

Har nogen været på Taco House i Aalborg for nyligt? Før i tiden (1-2 år
siden) var jeg af og til derinde da jeg gik i skole lige op af, og har altid
syntes at maden smagte godt. Jeg var så derinde for nyligt - formentligt for
sidste gang. Det, der blev serveret kunne knap kaldes mad - og det var ikke
bare mig - kæresten havde samme mening.

Jeg kan mindes at det var en mand i midten af 20'erne der før i tiden havde
Taco House, men denne gang var det en ung pige der stod derinde.

Er det generelt blevet dårligt, eller havde jeg bare en uheldig dag derinde?

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Q

Dato : 26-04-04 21:44

"Jeppe Vestergaard" <Jeppe hos dailyrush.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Taco House, men denne gang var det en ung pige der stod derinde.
>
> Er det generelt blevet dårligt, eller havde jeg bare en uheldig dag

Det sidste par gange jeg har hentet mad dernede har det været ganske OK, men
jeg foretrækker da en halv kylling med diverse hos Pitamix næsten lige
vedsiden af.. billigere og bedre IMO...

Hvad fik du ? Burritos plejer at være gode dernede..

/peter

Fra : Ukendt

Dato : 26-04-04 21:15

> Hvad fik du ? Burritos plejer at være gode dernede..

Det var netop Burritos jeg fik (og som jeg også tidligere har fået ude
problemer) med oksekød. Kødet var helt grødagtigt, og brødet smagte af mel.

Fra : Q

Dato : 27-04-04 22:36

> Det var netop Burritos jeg fik (og som jeg også tidligere har fået ude
> problemer) med oksekød. Kødet var helt grødagtigt, og brødet smagte af
mel.

Nye ansatte måske?

/peter...

Fra : Janni Nørmølle

Dato : 27-04-04 09:26

"Jeppe Vestergaard" <Jeppe hos dailyrush.dk> wrote in message
> [...]
> Taco House, men denne gang var det en ung pige der stod derinde.
>
> Er det generelt blevet dårligt, eller havde jeg bare en uheldig dag

Hej Jeppe

Det lyder da som en uheldig oplevelse - når jeg har spist på Taco House i
Aalborg (og det er efterhånden sket mange gange ;) har maden altid været
perfekt og betjeningen i top (den 'unge' mand som du taler om er rigtig
flink).

Jeg har dog ikke været derinde for nyligt, men jeg vil lige høre dig -
klagede du ikke over din mad så, nu når du syntes den var så dårlig i
forhold til det du er vant til? - du kunne sikkert have fået en anden, hvis
jeg kender ejeren ret.

Håber du finder ud af hvad 'der gik galt'!

Mvh. Janni - den tidligere Aalborgenser....

Fra : S. Thomsen

Dato : 29-04-04 08:18

Jeg kommer der jævnligt og jeg synes tingene er helt iorden derinde.
Ejeren er rigtig flink, betjeningen i top og så har han de fedeste tegninger
på væggen.
Så jeg har altid en god oplevelse derinde.
S, Aalborg

---