Spisested tæt på Østre-Gasværk?
Fra : Carina

Dato : 25-04-04 14:18

Hej

Jeg søger et godt og billigt (<120 pr. hovedret) spisested tæt på Østre
Gasværk, Nyborggade 17, 2100 København Ø.

Tak

..Carina

Fra : kelds@ofir.dk

Dato : 25-04-04 15:03

On Sun, 25 Apr 2004 15:17:38 +0200, "Carina" <carwina@hotmail.com>
wrote:

>Hej
>
>Jeg søger et godt og billigt (<120 pr. hovedret) spisested tæt på Østre
>Gasværk, Nyborggade 17, 2100 København Ø.

prøv www.oak.dk

KS

Fra : Carina

Dato : 25-04-04 15:06

<kelds@ofir.dk> wrote in message

> prøv www.oak.dk

Jeg er sikker på du mener aok.dk, og der har jeg skam også været. Men nogle
gange er det jo rart med lidt personlige erfaringer. Det er der også på
aok.dk, men ikke på dem alle. Så spørgsmålet var blot for at få mere viden
end blot aok.dk. Men tak for forslaget.

Vh
..Carina

Fra : mansen

Dato : 25-04-04 15:52

"Carina" <carwina@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> <kelds@ofir.dk> wrote in message

Prøv i starten af nyborggade der ligger en lille hyggelig thai spisested og
det er godt,og jolder din pris
den ligger i nr.2 eller 4
i nyborggade hygge >

Fra : kelds@ofir.dk

Dato : 26-04-04 20:00

On Sun, 25 Apr 2004 16:06:12 +0200, "Carina" <carwina@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>aok.dk, men ikke på dem alle. Så spørgsmålet var blot for at få mere viden

Sorry - forkert webadresse. AOK plejer ellers at have anmeldelser, men
nu er der åbenbart kun omtale. Har du været forbi Berlingskes,
Politikens og JP´s madanmeldelser, de er alle tilgængelige online?

KS

Fra : Peter Westh

Dato : 26-04-04 07:33

Århusgade 1 (rimeligt tæt på - 5-10 minutters gang). Dagens ret koster 110
kroner. Langt det bedste spisested i området, også uanset prisen.

Se http://www.no-1.dk/

MVH

Peter