Cognac?
Fra : Søren Kongstad

Dato : 23-04-04 12:38

Jeg skal til en 60 års fødselsdag i næste uge, og vi har planlagt at give
fødselaren en cubaner og en god flaske cognac.

Men hvad er en god flaske cognac?

Flasken skal nok købes imorgen i http://www.buy-fly.dk

Er der nogen der har en hurtig anbefaling?

Jeg tænker på en pris på maks omkring kr 500!

/Søren

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 23-04-04 13:28

"S¯ren Kongstad" <kongstad@kongstad.net> writes:
>Er der nogen der har en hurtig anbefaling?
>
>Jeg tænker på en pris på maks omkring kr 500!

Otard Jade og Otard Napoleon er et par gode bud!

--
Frank Løkkegaard
Tlf. 75 51 43 11 * Fax 75 51 47 11 * Mobil 26 39 73 11

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-04-04 16:05

"Søren Kongstad" <kongstad@kongstad.net> wrote in message

> Jeg skal til en 60 års fødselsdag i næste uge, og vi har planlagt at give
> fødselaren en cubaner og en god flaske cognac.
>
> Men hvad er en god flaske cognac?

Det er det garanteret andre, der han en mening om, men hvilken cigar, giver
I ham?

--
-Jens B.

Fra : alfaekko

Dato : 24-04-04 23:47

"Søren Kongstad" <kongstad@kongstad.net> skrev i en meddelelse

> [...]

> Flasken skal nok købes imorgen i http://www.buy-fly.dk

> Er der nogen der har en hurtig anbefaling?

> Jeg tænker på en pris på maks omkring kr 500!

Der er flere muligheder. Jeg er selv glad for følgende:

Bache-Gabrielsen XO

Braastad XO

Hine Rare & Delicat

De plejer også at have cognacer fra Daniel Boujo, som også er skønne, men de
er godt nok ikke på hjemmesiden.

Anders