Hvidløg i ovnen
Fra : Juggernaut

Dato : 18-04-04 13:40

Hejsa.
Kan nogle af jer huske hvordan man laver hvidløg i ovnen? Altså dér hvor man
halverer dem og ligger dem ind i varmen. Jeg skal bruge opskriften hurtigst
muligt da vi skal have gæster i aften.

På forhånd tak.

-Brian

Fra : Camilla Maria Anders~

Dato : 18-04-04 13:45

> [...]
man
> halverer dem og ligger dem ind i varmen. Jeg skal bruge opskriften

Hej,

jeg vil foreslå dig at "google" 'bagte hvidløg' - der er masser af
forskellige muligheder, og jeg ved ikke helt hvad for du tænker på

mvh.
Camilla

Fra : Juggernaut

Dato : 18-04-04 13:48

> jeg vil foreslå dig at "google" 'bagte hvidløg' - der er masser af
> forskellige muligheder, og jeg ved ikke helt hvad for du tænker på
>
> mvh.
> Camilla

Ja selvfølgelig. Takker mange gange :)

-Brian